545 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Kombi overdel med sommer buks Kombi overdel med sommer buks
Jeg skal en tur til sydspanien til sommer og overvejer kraftigt at anskaffe mig noget mere sommervenligt køretøj.
Nogen som har gode erfaringer med at sammensætte rukka jakke med en form for sommer buks der kan lynes sammen med rukka overdelen eller lign.
0 synes godt om
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Turen til sommer bliver dyr nok i sig selv, så økonomien er lidt sparsom når det gælder ekstratøj.
Ellers må jeg nøjes med midt goretex tøj og køre i varmen, skulle også kunne lade sig gøre da der er ca. 25grader i skyggen i maj omkring Malagá spanien.
Nu du nævner Alpinestars body panser, tager du slet ikke en eller anden form for slidmateriale over det for at undgå asfaltburning?
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 578
Jeg håber ikke din kammerat kom til skade ud over lidt ømme muskler, lyder til han fik en potentiel ond tur over vejen. Men godt eksempel
Jeg har haft kig på Bionic body armor før, egentligt kan jeg godt lide tanken om den, egentligt skrottede jeg den da jeg prmært kører til og fra arbejde og det er lidt for mege mas med sådan en kontra en goretex jakke. men vil bestemt overveje det endnu engang.
Kombi overdel med sommer buks