{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er seasonen begyndt igen?
  • #1   15. mar 2010 Kørte en tur på en Ninja idag.. Det var fandme for koldt.. Kørte max 80 og frøs af helvede til.. Og selvom der var tør vej kom der tit nogle steder hvor vejen er fugtig.. Det mener jeg ikk er optimalt.

• #2   15. mar 2010 okay.. det kan godt være man lige skal vente lidt... selv om det er svært:) men man kan jo altid tage en prøvekørsel..

• #3   15. mar 2010 Jeps.

Sæsonen er officielt igang. Det har den været siden 1. marts. Resten er så bare op til dig og din påklædning, for det er en anelse køligt derude.

• #4   15. mar 2010 Ja gu fanden trækker det sgu i én for at komme ud og køre.. Står bare og tripper og venter på vejret bliver lidt varmere.. R1'eren kommer ikk ud før der ikk er nattefrost mere (Pga. salt) og så 10 grader om dagen min.

• #5   15. mar 2010 jeg var en lille tur afsted idag, ca 5 km. da jeg skulle have den over til mekanikeren. og jeg havde bare cowboy bukser og min læderjakke+hjelm og handsker self, og det eneste sted jeg lige frøs var omkring halsen, da jeg ikk havde taget min hjelmhue på.
    men hvis du skal ud og køre, så husk at vejen er stadig fugtig og ikk særlig varm. men man behøver ikk køre som gal for at nyde turen smiley
    go tur smiley

• #6   15. mar 2010 jeg har set et par stykker. men her oppe er der stadig masser sne i siden af vejen. og MASSER SALT. jeg vasked bilen igår og idag efter små 100 km er det meget hvid pga salt. så Triumph kommer ikke ud før vi har haft en uges regn.

• #8   15. mar 2010 Kørte en tur igår.. det handler om den rette påklædning, så er der ikke koldt.. =0) måtte dog vende om og køre hjem igen fordi der begyndte at sne.. Den måtte da også lige ha en tur med haveslangen og en børste da jeg kom hjem.. ( Her er det mc´en jeg hentyder til ) =0)

• #9   15. mar 2010 jeg var oss ude og trille lidt på prøvepladen til og fra syn tirsdag, onsdag og torsdag.

Og mødte en lækker SV1000 ved megacentret i holbæk idag. (Fuck den lød godt)

Så der er da nogen der trodser det stadige kolde vejr. smiley

• #10   15. mar 2010 Om seasonen Er Startet - Man er vel Biker og kører hele Året
    Det er da kun et spørgsmål om påklædning Men OK visse kører
    er måske lige så meget Bilister og bange for lidt andet end Sol og
    Varme. Men i er da velkommen på vejen igen.

• #11   15. mar 2010 Jeg var i dag ude at køre den første tur i år, det var lidt koldt for halsen, og vejene er kolde så ingen vilde sving til mig, men hvor var det fedt smiley
    Mødte også en enkelt motorcykel smiley

• #12   16. mar 2010 Bæstet er hentet og der køres, dog pas på med at vaske smiley
    Imorges kunne jeg ikke få nøglen i....måtte hælde varmt vand over...

• #13   16. mar 2010 For fanden hvor er jeg dog spændt. Det her bliver årets gyser. Nu har jeg læst en hel masse tråde om alt det væmmelige salt der ligger på vejene. Og jeg skal op til Midtjylland og hente Frøkenen ud af vinter-hiet imorgen. en tur hjem på 200 km.

Så nu er det store spørgsmål så: Er der mon noget tilbage af Frøkenen, når jeg lander hjemme på Sydfyn. Eller er den forvitret pist ud det blå pga saltet på vejene, så det kun er en håndfuld rustskaller jeg får med hjem?

Det kunne være jeg skulle have min kammerat til at køre bagefter mig i hans bil, medbringende en lille plastik kasse, til at feje de sørgelige rester fra MC'en op i.... Såån bare hvis nu...

Fortsættelse følger......

• #14   16. mar 2010 Carsten

I know. Og jeg elsker også at bruge tid på det. Mit indlæg skal læses med ret ironiske briller. To sæsoner i træk har jeg kørt lige fra 1. marts. Og fået salt på cyklen. Men grundig vask efter hver tur (og nu snakker jeg ikke om 15 minutters højtryks-spul, men GRUNDIG vask) har indtil nu, virket ganske fortræffeligt.

Men det kan jo være, at saltet der er benyttet på vejene i år, er ganske særligt farligt for motorcykler smiley

Og nej, der er ikke antydningen af rust eller ir på min MC.

Kommentér på:
Er seasonen begyndt igen?

Annonce