847 visninger
|
Oprettet:
Første tur i år.! {{forumTopicSubject}}
ja så kom dagen hvor cyklen kom frem i lyset. og der blev da også til en en lille trille tur mens vejret holdte tørt. uha det var dejligt med luft under vingerne igen. håber på sol snart.!!!!!!!!!!!! andre end mig som var på de danske veje idag for første gang.?
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 18 Svar: 263
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.117
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 47
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.117
jan 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 175 Svar: 924
Så det var jo lækkert.
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.535
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
Første tur i år.!