{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

GS 650 Katana eller GSX-R 250 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har kigget på mc gennem et stykke tid nu, og jeg har besluttet mig for jeg gerne vil have en racer model. Da jeg kun har det lille kørekort skal jeg have en som kan dosles til 34hk.
Jeg har kigget på flere forskellige Suzuki GSX-R 250 som jeg faktisk er faldet lidt for og forventer at købe.
Men efter jeg har læst flere indlæg her på sitet er jeg måske lidt bange for den bliver for lille til mig og jeg bliver nød til at sælge den efter noget tid pga. den bliver for "svag".
Da jeg kun har 20-25000 at gøre godt med kan det desværre ikke blive til den helt store vilde maskine.
Derfor faldt jeg over en Suzuki GS650 Katana fra '84 som har gået 70.000, dette lyder fra mig af rimeligt meget.
Ville derfor spørge jer til råds om jeg skal glemme GS650 og så være tilfreds med GSX-R250?

Mvh
Jørgen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS 650 Katana eller GSX-R 250
  • #1   28. mar 2006 Denne her er min gamle, som jeg havde i 5-6 år og var rigtig glad for http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=3797
    Jeg ved ikke hvordan den er med hensyn til de 34 hk!
    Det er jo ikke en racer som en Gixxer 250, men kører godt hvis du finder en fint eksemplar!!

• #2   28. mar 2006 hej jørgen, jeg har selv haft en gsxr 250ér jeg synes det er en fin cykel og lære at køre mc på. den vejer ikke ret meget og er handy, men hvis du skal køre med passager er den 650ér nok bedre. mit råd er tænk over hvor meget du skal bruge din mc, og til hvad brug. katanaen er der nok mere motorcykel i vil jeg mene. mvh morten ses derude på vejene.

• #3   29. mar 2006 helt klart vælg en gs650, den har tjent mange godt i mange år, og er rimelig pålidelig, som rené siger, er krumptappen et ømt punkt, men hurra for ebay:-)

• #4   29. mar 2006 min kammerat vil sælge konens GSXR 250, fordi hun nu her skal føde.. og der bliver vidst ikke tid til at hun skal køre mere MC fremover.. så de sælger den fra billigt.

ansøg om venskab, hvis det har interesse.. så kan vi tage den derfra.. den er i original sorte farver, i fin stand og har vidst kun kørt 35-40.000 km.

og ligger med garanti godt under dit budget, så du også har råd til hjelm låse osv..

Kommentér på:
GS 650 Katana eller GSX-R 250

Annonce