2.937 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Køb af Honda VFR 750 RC36 Køb af Honda VFR 750 RC36
hej Derude bag skærmene.
Så har sommeren indfanget min sjæl og solgt mig til en Honda VFR RC36 fra 1991.
Har i nogle fif til hvad jeg skal være opmærksom på ved cyklen, både før, under og efter købet,,,
Kort sagt, vil gerne suge lidt på jeres erfaring.:D
Fyr Løs
MVH David
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 232 Svar: 20.611
Bagsvingerleje. Det er et specielt leje, og ganske dyrt, så kontroller efter slør.
Ellers er det bare som med alle andre MC'er. Kig på sliddele og stand generelt.
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 342
Hvordan tjekker jeg nemmest for slør i bagsvingeren??
og tak:)
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 293
Ikke fordi Jesper ikke har ret, men:
Ensretteren nævnes altid ved VFR (og de står også af). Ligesom knastkædestrammeren ved CBR600 (en slid-del der skal skiftes ved 30-40.000 KM til kr. 700,00).
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 232 Svar: 20.611
maj 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 293
Kronborggade 5
2200 København N
Phone (+45) 3585 4080
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 26
Hent køberguiden...
apr 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 52 Svar: 342
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 9 Emner: 8 Svar: 1.130
apr 2009
Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 164
Problemet ligger i det at krympede kontakter virker fint de første år men kabelens små kobber led irrer på overfladen og mister kontakt med hinanden så kun de led der er i kontakt med kabelsko leder strømmen. Resultat er øget modstand og dermed forbunden varmeudvikling. Mine nylonhuse for konnektorer var meget deformerede af varmen (halv smeltede).
Jeg har min VFR i 6 år nu og har ændret dens få små, irriterende flows så den er bare perfekt nu. Deler gærne værksted, værktøj
og erfaring med andre VFR ejere
Køb af Honda VFR 750 RC36