1.249 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Hvilke Dæk??? Hvilke Dæk???

Første gang jeg skal skifte bagdæk og nok ikke første gang!
Men har en R6 fra 2008 men aner ikke hvilke dæk jeg skal vælge eller hvor jeg skal få det gjord for alle sælger siger jo noget for at sælge så er der nogen der har et godt råd!

Og jeg bor i Kbh.

På forhånd Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke Dæk???
  • #1   17. mar 2010 Lidt vigtigt at fortælle lidt om din kørestil, det spiller ind i forhold til valg af dæk....

Er du til sving og leg så skal du vælge en type, hvis det er til transport og ligeud kørsel så ville et andet passe dig bedre....

Du kan vælge et 2 compound dæk med lidt af begge verdener....

Jeg kører lige nu på Metzeler Sportec M3 og er rigtig glad for dem.... De har godt fat i vejen, også i de snævre sving hvor cyklen ligger godt ned.... Det bedste ved dem er den feedback jeg får fra dem, man kan "føle"......

• #2   17. mar 2010 hvad med bridgestone bt16 eller contenental sport attack og kik så lige priserne på www. reifen.com

• #3   17. mar 2010 Jeg kører michellin pilot road 1 dæk. Om det er et godt dæk vil tiden vise.

Men jeg har nu hørt godt om michellin pilot road 2.

• #4   17. mar 2010 Jamen jeg kan godt lig landeveje prøve svingene lidt af så ja lidt sjov og ballade!

• #5   17. mar 2010 Men det vel nemt nok at bestille dem men hvad med at få dem skifte og er det så osse best at få skifte for hjul?
    de har kun kørt 5.000 km men bagdække smutte sku lige!

• #6   17. mar 2010 har selv lige købt et bt 45 dæk hos reifen, monteringen er med et almindeligt dækmonteringsaparat lige så nemt som at klø sig i rø...

• #7   17. mar 2010 Pirelli Diablo Strada har jeg kørt med i 2 år nu... Selvfølgelig flere par dæk hehe.. .De har ALDRIG svigtet vejgrebet... Kun engang jeg kørte over en klat diesel men det gør alle dæk vel *g*
    Jeg har kørt banedage på dækkene og er yderst tilfreds med dem..

Nu er Pirelli jo kommet med Pirelli Angel ST som skulle være eftefølgeren til Diablo Strada... Nogle procenter bedre i det hele.. Så det er de dæk jeg smider på her om en måneds tid.... Så skal de testes på bane og det hele smiley

• #8   17. mar 2010 et fordæk holder til to bagdæk

• #9   17. mar 2010 et dækmonteringsaparat til personvognsdæk erfin og afbalangseringen klarer du med udstyr fra t,hansen ja jeg ved godt jeg skrev t.hansen

• #11   17. mar 2010 T Hansen!!!! AARRRHHHHH Du har lige forpesten det inlæg her!!!! hehe

• #12   17. mar 2010 undskyld igeeeennnnnn

• #13   17. mar 2010 jeg købte sku da i det mindste ikke deres kinadæk

• #14   17. mar 2010 Mange tak for jeres svar!
    Og ja Søren det var godt inlæg noget jeg ihvertfald synes jeg ku bruge,
    men så er det bare, lige hvor jeg finder det rigtige sports dæk! smiley

• #16   17. mar 2010 har lige bestilt de nye michelin power pure så må vi se om de er noget værd ,kører selv R6 2007

• #17   17. mar 2010 kører med metzeler sportec m3, de har et godt greb på vejen

• #18   18. mar 2010 Jeg ville nok vælge enten:

Bridgestone BT-016 eller det nye Michelin Power Pure. Michelin frister med lavere vægt, dvs. lavere uaffjedret vægt. Det kan vi li' smiley

Kommentér på:
Hvilke Dæk???

Annonce