Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biltema
  • #1   19. mar 2010 man får hvad man betaler for.. så hvis org koster 1200kr og dem fra biltema koster 200kr skal du ikk regne med samme kvalitet..

• #2   19. mar 2010 Jeg kører med dem på min drz, og de er gode synes jeg, de bider fint smiley Synes dog de bliver lidt hurtigt slidt, men jeg kører også offroad smiley

• #3   19. mar 2010 Std er vel kun dyrt fordi patentet var deres, men så snart kopierne kommer kan man sgu lige så godt købe dem.. Koster de std.1200 og dem her koster 200, mon så ikke de holder mere end én sæsson? Holder de kun en har man da stadig sparet penge, hvis std. også kun holder 3-4 sæssoner

• #4   19. mar 2010 jeg skal satme ikk køre på autobahn eller med trailerbagpå, i en bil monteret med knepklodser med blød compund til 200kr der fader efter lidt hårdere brug.. men skal men tøffe rundt i byen så er det vel okay..

• #5   19. mar 2010 jeg kører så heller ikk std, men med ferodo ds2500, at de så er mere dyre end std er en anden sag.. men det er nok overkill til de fleste biler og de klodser spiser bremseskiver til morgenmad smiley

• #6   19. mar 2010 du må ind på ebay og kigge efter nogle ordentlige mærker.

• #7   19. mar 2010 Jeg har monteret dem på min hayabusa, har dog ikke kørt med dem endnu, men er overbevist om at det er god kvalitet de er lavet af, ellers ville de nok kun sælge dem til under 30 hk eller sådan. Tror ikke det er lort, alle andre betaler bare for meget.
    T

Kommentér på:
Biltema

Annonce