1.575 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hold da kæft de huller Hold da kæft de huller

der er i vejene efter vinteren..
P.t. er jeg måske endda nok rimelig glad for, at mcèn er solgt. Vejene er jo livsfarlige. Mega huller og afsindig dybe riller. Må håbe de for andre, snart får det renoveret...Håber folk vil køre pænt..
Må også lige indrømme, at jeg blev noget overrasket her de første dage, så`n lige pludselig efter den lange vinter, at møde en del mcèr..Nu skal man så lige vænne sig til dem igen..At de pludselig dukker op..
Pas på jer selv:DD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hold da kæft de huller
  • #1   20. mar 2010 Ja der er mega voldsomme der er set huller op til 17 Cm

• #2   20. mar 2010 men man kan vel kræve erstatning hos kommunen hvis man ryger i et ordentligt hul og ryger oå røven

• #4   20. mar 2010 Det med at kræve erstatning kan også kun ske hvis der ikk er skiltet med at der er huller i vejen..

Men ja det er sindssygt mange huller...

• #5   20. mar 2010 ja og husk endlig og få nogen vidner hvis der sker noget

• #6   20. mar 2010 Bare fuld gas over hullerne! Så opdager du dem ikke smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #7   20. mar 2010 thor møller C: Et er teori...mht. erstatning... noget andet er praksis!

Kommunerne (som nok har de fleste veje du bruger) er selvforsikret - og står som sådan direkte til ansvar overfor dig som borger! Ligeså med de andre vejtyper...

Qua den store debat omkring huller i veje er du som borger opmærksom på udfordringen, hvorfor du også skal udvise hensyn hertil under din kørsel. Bare fordi du kører i et hul - eventuelt vælter eller blot laver en skade på din MC... betyder *IKKE* at du automatisk får tilkendt erstatning. I sidste instans er det et privatretslig opgør du må/skal igang med!

Mit råd til alle jer hul-bekymrede MC-folk derude... kør pænt... og udenom hullerne - for hvis du rammer ét/flere.. og der sker en skade... Du får ikke en rød fregne ud af systemet...kun tidsspilde!

• #8   20. mar 2010 Jeg glæder mig til at komme ud og prøve på den gamle stivstellede, det skal nok blive spændende, jeg kender efterhånden alle kloakdæksler og humpler i miles omkreds, men i år er der kommet nye "fine" forhindringer..:)

• #9   20. mar 2010 Der er huller, og der er ansvar for at køre efter forholdene.....

Kommentér på:
Hold da kæft de huller

Annonce