{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.820 visninger | Oprettet:

Det var en kort fornøjelse.... {{forumTopicSubject}}

Som helt ny MCer troede jeg at dette var et fornuftigt forum, hvor man ville blive hilst velkommen, men efter at have fået afvist min MC 3 gange uden at få en egentlig grund synes jeg ikke helt at det er tilfældet.
Derfor har jeg anmodet om at få annulleret min tilmelding og kan derfor ikke anbefale andre at betale de 35,- (!) for at blive oprettet.

God vind til jer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det var en kort fornøjelse....
  • #1   20. mar 2010 bare en 5 billeder og lidt skrift. så er du da velkommen herfra ihvertfald. ved godt der er nogle der går lidt for meget op i det med oprettelse, men gør som jeg skriver så er det fjong smiley

• #2   20. mar 2010 4 billeder af cyklen i garagen hvor den står nu, hvilket er de eneste jeg har, samt en klar indikering af at det er min første cykel...

• #3   20. mar 2010 www.kinagrill.dk

• #4   20. mar 2010 bare find en mc magen til din og tag info derfra. sværere er det ikke smiley

• #5   20. mar 2010 Når VIP brugere, hvilket vel indikerer at de er vigtige for forummet, kommer med sådanne kommentarer, så tror jeg da bare det understreger min OP...

• #6   20. mar 2010 utroligt..

• #7   20. mar 2010 Hvilken del af motorcykelGALLERI er det du ikke forstod?

Betydning og brug:
    sted, hvor malerier og andre kunstgenstande udstilles og sælges

http://www.ordbogen.com/opslag.php?word=galleri&dict=auto#ddno

Hvis der er andre ting du er i tvivl om kan du jo bruge google.

• #8   20. mar 2010 nu er der jo plads til 20 billeder, så smid lidt flere end de 4 du siger du har lagt ind, hvis du er i tvivl om teksten, så kig på de modeller som er magen til dig, læs lidt om deres og se om der er noget du har glemt.

det jo ikk fordi man skal være guld belagt for at komme ind, men man må godt bruge lidt tid på det smiley

• #9   20. mar 2010 Hvis du giver op efter 3 forsøg så er det dit tab..

• #10   20. mar 2010 Kristian, inden du kommer med nedladende kommentarer, så skulle du måske sætte dig ind i facts. Når man opretter en cykel skal man godkende følgende:
    3. MC´en må IKKE oprettes som salgsannonce!
    Man kan så diskutere om navnet på forummet så er forkert, men det er så en anden snak.
    Mht billeder, så ville det blive flere billeder magen til dem jeg allerede har lagt op, altså af en cykel på en lift, da det er de eneste jer har og det er der den står nu. What is the point in that?!?

• #12   20. mar 2010 Ja, Narrowhead, og når det er folk i så små sko der skal godkende om dette er et sted jeg må være og vise hvad jeg har, så er det bare ikke et sted jeg har lyst til at være.
    Hvis det var gratis kunne folk gøre hvad de ville, men når jeg skal betale for at komme herind synes jeg det er forkert at lave almindelige brugere betvivle om jeg er seriøs eller ej.

• #13   20. mar 2010 Nej, Carl, det siger de intet om. Lad mig citerer hvad der står når man tilmelder en cykel:

"VIGTIGT: Det anbefales at oprette mindst 5 billeder, for at blive stemt ind. Der er nu oprettet 4 billeder."

Læg her især mærke til ordet 'anbefales', hvilket adskiller sig betydeligt fra ordet 'kræves'. Men det er vel de små sko igen...

• #14   20. mar 2010 Morten B, forstår dig godt, havde og har haft det samme problem, men find et billede på google af samme maskine, og smæk den ind så får du min stemme...
    Velkommen til galleriet.....

• #15   20. mar 2010 Tror da Morten er gået i sneen for at køle lidt

Det er jo bare at prøve igen Nu ved jeg ikke hvilken cykkel der er tale om men En god tekst og 5 eller flere billeder som ikke er det samme så kommer de altid ind

• #16   20. mar 2010 Jan, det kunne jeg måske godt, men hvis jeg gør det bryder jeg jo følgende regel som man skal acceptere:
    "1. MC´en SKAL være din egen! "

• #17   20. mar 2010 Alt den tid du har brugt på at brokke dig, kunne du have brugt på at tage et par billeder af din cykel.,finde en masse info om den, og få den oprettet, taget en spiller, givet et par lav stemmer til tilfældige Suzukier, og været glad lige til aftensmaden. men ak nej.

• #18   20. mar 2010 Tror nok at den regel ikke brydes om du viser et billed af samme model du har, f.eks fra en udstilling eller noget, for det HAR jeg set at flere har gjort indtil de har flere billeder, og nu som administrator ved at det gøres af mange så tror jeg du ikke har nogle problemer, men om du ikke bor for langt fra aabenraa, kan jeg lige ordne det også for dig.....

• #19   20. mar 2010 Ja kom frisk med den så afviser jeg ....

Det er gas du har min stemme kom med den

• #20   20. mar 2010 Tja så find du dig et andet forum, Morten. Mine krav er en masse gode billeder og en masse god tekst....

• #21   20. mar 2010 Hahaha, drenge, jeg tror sgu jeg stopper her.
    Jeg troede oprigtigt at dette var et seriøst forum hvor man kunne snakke om cykler og få hjælp, også selv som ny. Især når man skal betale for at kunne komme ind.
    Men når jeg ser at en Jinlun 250 er blevet accepteret, mens min '86 Intruder bliver afvist, bare jeg ikke har lige så kreative billeder (fordi den står delvist adskilt i garagen) og ikke lige har fået skrevet hvilken farve tændrørskablerne har, så kan jeg da kun komme til den konklusion at hele sitet er broken og det kan jeg sgu ikke støtte...
    Men held og lykke med at afvise en masse i fremtiden..

• #22   20. mar 2010 jabbekost

din selvopfundne regel bryder de generelle regler, såfremt du afviser

• #23   20. mar 2010 Hvilket ikke kunne bekymre mig mindre :o) Derfor er det netop så fedt at man selv kan bestemme hvem man stemmer ind og hvem man afviser...

• #24   20. mar 2010 mange tak... Så kan vi også glæde os over at en så negativ person som dig, der kræver særbehandling, bare fordi du har en dyrer cykel end en Jinlun, ikke kommer ind og forpæster vores forum...
    DU valgte at overhøre anbefalingen om 5 billeder (herved accepterede du også at du måske ikke kommer ind)
    Du vælger at værre negativ, over at der er nogen der synes du skal tage nogle flere billeder
    Du vælger ikke at prøve igen, og forlade siden
    VI glæder os over at en så negativ person ikke kommer ind/bliver her smiley

- sådan er livet smiley

• #25   20. mar 2010 Morten, hvis du har læst reglerne inden du opretter din mc - hvorfor venter du så ikke bare med at oprette den til du har nogle ordentlige(!) billeder at lægge ind ???

Ellers synes jeg nu det er et meget gemytligt forum, hvis jeg må "forsvare" drengene lidt !!

• #26   20. mar 2010 Morten, jweg er helt enig. Nogle tror de er guds gave til sådan et galleri. Vi burde måske oprette et galleri der hedder noget i stil med:
    www. mcvennerne.dk
    Der skulle reglerne være som følger:
    1) alle dum smarte kommentarer bliver straffet med udelukkelse
    2) alle skal skrive hvis de kan bidrage til en løsning af spørgsmålet
    3) alle skal være velkomne hvis de opfylder de første 2 krav.

Ja hvad ved jeg,................

• #27   20. mar 2010 Så må du jo på SG ..

• #28   20. mar 2010 prøv dog igen, med de 5 billeder, så kommer du ind

• #29   20. mar 2010 Småsko.dk

hvor er det trist folk ikke har andet at gå op i..

hvad er det lige der sker ved at der kommer en cykel ind med "kun" 4 billeder og lidt mindre tekst end normalen her inde ?

kan squ ikke se problemet, der kommer da selvfølgelig bedre og flere billeder senere.. som manden også skriver.

det da ikke fedt at se 20 billeder af cyklen på en lift.. vil da hellere vente og så se den ude i sollys...

hvis ikke man har andet at gå op i må man squ have et rimelig kedeligt liv !

LN

• #30   20. mar 2010 Øv. Jeg er vidst lige gået glip af muligheden for at give en suzuki en udstemme :o)

Morten B: Når du ser en Jinlun blive accepteret mens din egen er kasseret, skyldes det nok at ejeren af den jinlun har vist mere seriøsitet ved at gøre noget ordentligt ud af sin profil.
    Tag ved lære i stedet for at pive.

• #31   20. mar 2010 Hvorfor skal en motorcykel stemmes ind? Har man en mc har man da en mc?? Tror da ikke min er stemt ind. Eller det er den ik. Har vist kun et billed.

• #32   20. mar 2010 syntes os tit der er forskel på hvor små sko folk går i.. hvis det f.eks. er en flot ny racer cykel der skal stemmes ind, så kan folk pludselig godt tolerere at der er mangler i profilen .. hvorfor f..... er det ikke samme for alle cykler ??

der sidder må sidde nogle små konger ude bad skærmene der syntes det er fedt at have lidt "magt " ... ??

• #33   20. mar 2010 Jannik: Fordi at i tiden før indstemningen, der blev ral og skrald oprettet. Det er faktisk bedre nu.

• #34   20. mar 2010 Jo jo, det kan jeg sagtens følge dig i. Men hvorfor skal man have en cykel stemt ind. Stemt ind til hvad? Har man betalt, har et billed eller to kan man da sagtens stille spørgsmål eller svare, oprette nye emner osv?

• #35   20. mar 2010 Hahaha, Lars. Er det dem der bliver tæsket af konen og så føler man så stor når man har lidt magt på et forum?

• #36   20. mar 2010 tjae det ved jeg ik;) men et eller andet må der da være galt .. kan ikke se hvad det ændrer for de personer der giver udstemmer om cyklerne kommer ind...

• #37   20. mar 2010 Til jer der stemmer ud og imod...

Skab nu jeres egen energi, istedet for at score billig energi på at give andre nedtur..... Den selvskabte holder nemlig meget længere, og så behøver i heller ikke være ubehagelige overfor andre.

Mennesker der er positive og fulde af selvskabt energi, er nu engang dem der fedest at være sammen med...

Et eksempel kunne være, at lade en med sparsom tekst og billedmateriale komme ind. Ansøg om vedkommendes venskab og hjælpe vedkommende med at få en fed profil..... Det er lige nøjagtigt den type tankegang der gør verden til et bedre sted......... Det modsatte giver vel sig selv....

• #38   20. mar 2010 HVORDAN FANDEN ER DET LIGE I OPFØRER JER????

Morten B er muggen over den modtagelse han oplever. Det kan man være enig eller uenig i, men man kan da lade være med at håne!!!!!!!!!

• #39   20. mar 2010 Keyser, det er ikke altid vi er enige. MEN fandme rigtigt skrevet!

Utroligt så negative folk skal være, hvorfor ikke bare undlade at stemme, hvorfor stemme ud, når det er IMOD reglerne at stemme nej til den!

• #40   20. mar 2010 keyser Nielze: kunne ikke være mere enig !! positivitet kommer man længst med.. kan kun have ondt af folk der kan se det negative i alt !

• #41   20. mar 2010 Jeg vil osse være negativ over de negative

stemmesystemet er fedt for de magtliderlige, og fred med deres små mental orgasmer

• #42   20. mar 2010 PS Afviser alle røde cykler

• #43   20. mar 2010 det er nu ellers en go sang, den der med bussen, he he
    nå det er sommer, gi dem gas, og kom vider.. mvh hc

• #45   20. mar 2010 prøv at se hvad der skal til for at komme ind på søstergalleriget bilgalleri.dk..
    set i det lys er motorcykelgalleri ganske large ved optagelse..

4-5 billeder der ikke bærer præg af at være taget med en skodmobil i tusmørke og de fleste felter udfyldt så komme mc'er da ind

• #46   20. mar 2010 Hæ Hæ Hvis

grauballemanden * Afviser alle røde cykler

Så napper jeg dem med sorte dæk

Hæ Hæ

Spænd hjælmen mester og kom ind i kampen

• #47   20. mar 2010 Hørt Knud...

• #48   20. mar 2010 Tilbage i '96 da jeg skulle oprette min Yamaha, blev jeg stemt ud 4 eller 5 gange. Så satte jeg lidt flere billeder op, skrev lidt mere tekst og ventede et par timer til alle de sure brokhoveder var logget af, og så kom jeg ind...
    Tag det ikke så personligt, der er masser af offroadere og atv'ere der ikke har så meget med en motorcykel at gøre, som bliver stemt ind. Så hvorfor skulle din Suzuki ikke komme ind? I sidste ende har det jo ikke så meget med mærke og størrelsen på motoren at gøre. Nok mere om du er glad for og stolt af din cykel, og ønsker at vise den frem. Selv hvis den nu skulle være rød med sorte dæk ;o)

• #49   20. mar 2010 Ja nemlig ja .. vent til de " Gamle " er gået i seng og så kom med den

Nu er det jo så spænende hvor mange jeg har fornærmet

• #50   20. mar 2010 Hvis denne her kan med det info og billeder så kan alle
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=33539

• #51   20. mar 2010 Morten B det var da trist, men eftersom du synes folk herinde går i for små sko osv. er problemet vel til at leve med ??

Men ellers vil jeg da tro at hvis du gør som alle andre, tager nogle gode billeder af mc´en og skriver en ordentlig tekst, så kører det som smurt i olie..:)

• #52   20. mar 2010 Hehe, retter lige.. Det var selvfølgelig i '06 jeg oprettede... Godt man ikke er tastespasser smiley

• #53   20. mar 2010 Trist at der så mange tosser herinde.. smiley

Jeg stemmer ALT ind. MC, Biler, brødristere....osv. ALT
    Om der er 1 eller 1000 billeder er pisse ligegyldigt. smiley

• #54   20. mar 2010 Den var så sjov i 5 sekunder den der børnene i bussen

• #55   20. mar 2010 Morten B. Jeg blev også afvist engang sidste år, hade dog taget 5 billeder, men de var vist ikke gode nok i nogens øjne. smiley Bare gør som mig, jeg er her da afligevel, læser her hver dag og forsøger at hjælpe så meget jeg kan ( det er ikke meget) Men du får altid hjælp selv om du ikke har oprettet din mc, det er folk flinke til. Du skal bare lige leve med kommentaren om at få oprettet din mc, hvis du bevæger dig ud i en diskution, hvor nogen bliver lidt sure.

Det med at det er ligegyldigt hvilke billeder du tager, går ikke. Så må dur det ikke i en garage så er de ikke poetiske nok osv, osv. Det er nok de magtliderlige som der bliver nævt flere gange i tråden, som lige skal daske folk over nakken.

Der var for ikke så lang tid siden, en diskution om en ATV (tror jeg nok) som ikke kunne komme ind, fordi nogen ikke stemte noget ind med 4 hjul, uanset om brugeren var blevet henvist til dette forum og opfyldte de regler som bliver forlangt. Gelm dem, hvis de ikke vil stemme dig ind, så er der ikke noget at gøre ved det, de skal jo have deres fiks. smiley

• #56   20. mar 2010 Verden er uretfærdig. Min kom ind i første forsøg og jeg har også kun fire billeder. Jeg ville stemme din ind, hvis dine billeder ellers er gode og du har skrevet lidt om motorcyklen.

• #57   20. mar 2010 Enig med Thomas P.... Triste tosser herinde smiley

• #58   20. mar 2010 www.hårpåfissen.dk

• #59   20. mar 2010 Hold da op hvor I keder Jer??!!! Gå da ud og puds lidt på jeres mc'er, kør en tur eller gør noget...smiler!!

• #60   20. mar 2010 - Cracker Jack -

to late måske er han allerede smutte til den mørke side :o)

• #61   21. mar 2010 Der var engang en, der fik stemt en plastic traktor til børn ind. Og endda med kun 2 billeder.

Men han var vist også "noget indenfor musikken" her på sitet.

Så som ny bruger, har du ikke en chance, medmindre du har minimum 5 billeder. Skoene klemmer lidt, ind imellem herinde.

Men på med cyklen igen, du skal nok få min stemme. det er min verden sgu ikke for lille til. Heller ikke, hvis du "kun" leverer 4 billeder.

• #62   21. mar 2010 Carl Cuba ( Fyn ) : Det giver da ikke vedkommende mindre lov til at være her, at han ikke lige har brugt det ekstra tid på at finde alt data på sin cykel ? det er da så ligegyldigt, kan ikke se hvad det skulle ødelægge for dig i hvert fald ? kan da godt se det er federe med en profil med gode billeder og og en masse info om cyklen.. Men at han ikke har det fra 1. dag her inde sker der vel ikke noget ved ? Er da sikker på at vedkommende nok skal få taget nogle bedre billeder af cyklen når vejret bliver til det og han får den af liften ?

• #63   21. mar 2010 Prøv at gå op i det Lars..

• #64   21. mar 2010 det går fint med det tak .. smiley

• #65   21. mar 2010 Det var godt, jeg håber du vil få en normal hverdag engang når du kommer dig oven på traumaet smiley

• #66   21. mar 2010 haha , bare rolig ... det kan skam ikke ødelægge min hverdag smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #67   21. mar 2010 Jeg har heller ikke set din oprettelse, så jeg kan ikke vurdere om jeg ville have stemt den ind eller ej.

Men som flere siger, er det nok en meget god ting at du bruger din tid andetsteds hvis ikke der skal mere til for at vælte sukkeret af franskbrødet for dig...

• #68   21. mar 2010 Hahahaha, når man uden videre får slettet indlæg og admins kommer med sådanne kommentarer gør det jo bare mit valg endnu nemmere....

Peace out

• #69   21. mar 2010 buhuuuu!!!

- GODT det snart er køre hurtig-knallert vejr!!!

• #70   21. mar 2010 Puuhhaa det er ved at være et LLLLLLLAAAAAAANNNNNNGGGGGGGTTTTTT Indlæg

• #71   22. mar 2010 Kæmpe gruppe krammer..! kom så alle skal med, 1.... 2.... 3..... KNUUUZZZZZZZZZZZZ

• #72   22. mar 2010 Du kan også bare vente med, at oprette din mc indtil du selv gider! Når du har prøvet, har du jo gjort, hvad du kunne!

• #73   22. mar 2010 - Cracker Jack -

enig..... er du så færdig en pis møj so tråd dette her...

Morten B

skrid.. eller bliv.. det er dit valg .. men traf et...

tag dog og bestem dig... og så gør hvad du har valgt...

så enten velkommen... eller sus....

mvh

• #74   22. mar 2010 Næe, tvivler på MCG går glip af noget ved hans forsvinden...

Men sjovt han har behov for at ytre sine meninger på et site, hvor han har besluttet sig for ikke at bruge dette...

• #75   22. mar 2010 Tosser

Kommentér på:
Det var en kort fornøjelse....

Annonce