{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Så er den der... {{forumTopicSubject}}

Endelig har jeg været ude på vejen med min ST1100, dog uden tasker, topboks og fruen bagpå. For det skal lige på plads med følelsen for maskinen ind jeg igen ”klæder” den på. efter en lang vinter i en kold garage, under et uldtæppe og mange ensomme nætter har vor ”JONJI” blevet klar for sæsonen 2010. Dog havde jeg bestemt mig at tage en tur på den i dag uanset vejr. Og selvfølgelig regnet og blæste det, men følelsen var ”Fantastisk”… kort sagt. Vor ”JONJI” har fået skiftet olie, og nyt filter. Renset luftfilteret eftersom det kun havde siddet i en måned inden sæsonen var slut, så det så bliver først skiftet efter sæsonen.

Den startet efter tre klik på starteren, og batteriet havde lige fået et døgns opladning og var således i god stand. Jeg lader min ST altid stå urørt under sit tæppe hele vinteren, og eftersom jeg ikke kender intervallet på når den sidst fik skiftet kardan og bagtøjsolie, så sker det inden kort. Min ST kunne ikke rigtig få varmen under køreturen som varede en time i +7C, så den fik lige stå et kvarter derhjemme og spinde inden jeg slukket den for i dag. Min nabo som også har en ST, har købt en lift som vi skal få monteret i morgen, så nu er vi i gang med det hele.

Jeg har sidst på sæsonen haft problemer med at lyset forsvinder, så jeg mistænkte en kontaktfejl i den venstre lysregulator, åbnet den og gav den noget kontakt spray, og nu har den fungeret upåklagelig. Det er altid en del små problemer som skal justeres, men det kan en tage sig tid til nu inden sæsonen rigtig kommer i gang. Nu håber jeg at se flere af jer ude på vejen fremover, selv havde jeg taget både regntøj og sikkerhedsvest på, så hav en god MC sæson alle, og vi ses derude…..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er den der...
Kommentér på:
Så er den der...

Annonce