1.154 visninger
|
Oprettet:
Hvordan ser man om det er en årg07 {{forumTopicSubject}}
Hej alle. Jeg skal til Sverige og se på en R6 baneracer som angiveligt skulle være en årg 07. Men hvordan ser man om det reelt er en 07 og ikke 06, når der ikke er nogen reg.attest. ? Har kun lidt erfaring med "gamle cykler".
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
apr 2005
Følger: 20 Følgere: 48 MC-er: 5 Emner: 35 Svar: 1.406
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
Men der ER ingen forskel på 06 og 07 overhovedet .
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
kan du ikke bare se dem der, men ved selvfølgelig ikke hvor nøjagtig det er.
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 2.847
http://www.atmcteknik.dk/reservedele/index.php?fabrikat=Yamaha&model1=YZF-R6&model2=600
maj 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
1000 tak for de gode råd. Kanon forum!
Hvordan ser man om det er en årg07