{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc autohjælp
  • #2   23. mar 2010 Hej Dennis
    det er faktisk et godt spørgsmål
    jeg står i Falck men har aldrig haft brug for dem
    men det er vel en god investering
    det er jo ikke til at skubbe med modellen

• #3   23. mar 2010 Ved Gf med kasko-forsikring kan du få det som tillæg for 250 kroner om året.
    Hvor driftsikker (regner du med) er din MC?
    Hvor langt væk kører du?
    Hvor mange assistancer om året?
    Hvad koster transport uden abbonnement?
    Er det billigst at betale for den MÅSKE ene gang man skal bruge dem eller betale fx 250 om året HVERT år fremover?

Jeg har stærkt overvejet det, men indtil videre fravalgt det.
    Jeg har selv en stor trailer (uden slidsker!) og håber på, at familie eller venner måske kan hjælpe, hvis det skulle blive nødvendigt?

Valget er dit! ;o)

• #4   23. mar 2010 jeg prøvede sidste sommer at holde ude i gjerrild skov i østjylland en halv kølig september aften kl. 23.. men en mc med sidevogn hvor koblingen var gået i stykker.... det var fandme dyrt at få lortet hjem. næsten 3000kr... så nu er der falck på.

men ja... måske får man brug for det, måske ikke.. er squ bare sur røv at stå og så ikke have...

• #6   23. mar 2010 Hvad koster dansk autohjælp konta falck? Er der andre muligheder?

• #7   23. mar 2010 Jeg er nok nødt til og ofre 500 kr på et abbonnemt. Det koster sikkert en jetjager og få assistance uden abbonnemt. Jeg køber mig en suzuki sv 650. Om det er en suzuki er vel irrelevant, alle mcer kan punktere, eller få problemer på anden måde. Jeg kommer til og kører mange km.

• #8   23. mar 2010 Trygheden ved at vide, at man altid kan komme hjem er efter min mening de par hundrede kroner værd. Har selv prøvet at stå en november morgen ude på motorvejen på vej til arbejde for nogle år siden med en brændt ventil og nul kompression.

Halvanden time efter var jeg på arbejde og cyklen på værksted.

Der kan ske så meget. Punkteringer, motorhavari etc, som i sig selv er småting, men som kan blive stuuure problemer, hvis man er strandet helt.

• #9   23. mar 2010 MYM M: Uanset hvad det kostede, måtte du være glad for at se falck. Hvor nederen og stå der.

• #10   23. mar 2010 Jeg vil ikke betale for abbonnement. Har foreløbig sparet 26 års præmie siden jeg som 18-årig købte en gammel Ford Capri, og 7-9-13, jeg har aldrig haft brug for hjælp.

Hvis man kører i udlandet er man dækket af redningsforsikring hvis man har kaskoforsikring (medbring rødt kort).

• #11   23. mar 2010 falck har noget der hedder "sort kort" samme som et guldkort.
    du kan forsikre en bil eller mc på registeringsnummer og så alt hvad du kører i og kører i stykker i så bliver det hentet bare du står der når du bliver afhentet og der er minut garanti på 45 min. samtidigt har du ret til en avis bil gratis (- benzin) i 3 dage. og det koster i underkanten af 2000 om året.

( det smarte ved det er at det køretøj du skriver registeringen på kunne i teorien være din kones bil således at hvis hun kører i stykker så bliver der ingen bøvl med at få hente hendes bil) bare det er samme addresse.

en anden fordel ved falck kontra andre autohjælps firmaer er at hvis du bor i kbh og smadrer din bil i jylland skal du ikke betale for at få din bil over broen kontant.. og totempo eller resterne af det vil jeg slet ikke begynde på:-):-)

om ikke andet kan du få et billig standard falck kort til 300 400 kr om året..
    send endelig pm hvis der er mere^^

• #12   23. mar 2010 Jeg har bitter erfaring fra min peugeot 406. Der har jeg haft brug for assistance 4-5 gange på 3 år. Beslutningen er truffet. Falck abbonnemt 669 kr.

• #13   23. mar 2010 Jeg syntes der står 669dkk på hjemmesiden for falck - Kan det gøres billigere?

• #14   23. mar 2010 Kent Aalborg: Det lyder som noget, jeg må kigge nærmere på.

• #15   23. mar 2010 Har lige skrevet en mail til Gf og bedt om et "tilbud" på vejhjælp, som jeg mener koster 250,- kr årligt. -Tror jeg tager det, for der er da godt nok mange herinde der har problemer med deres cykler og hvis det så er statistikken, som også gælder os andre, såe...... bob bob bob!

• #16   23. mar 2010 Umiddelbart kan jeg ikke finde nogle billigere. Totempo er jo gået på røven. De var billigere.

• #17   23. mar 2010 Har "sort" kort fra Falck. Det dækker alt uanset hvad jeg køre, bare det er privat og under 3500 kg

• #18   23. mar 2010 Jeg har altid haft Tophjælp på mine mc'er, og har haft glæde af det flere gange. Bl.a. 3 punkteringer. Jeg har aldrig et sekund overvejet at spare de kr. 326,00.

Jeg har lige klippet lidt ud fra TopDanmrks hjemmeside.

Et særligt tilbud til dig, der forsikrer din motorcykel hos os. Med Tophjælp motorcykel får du hurtig og professionel vejhjælp overalt i Europa – fra 326 kr. om året.

Sådan er du forsikret
    Tophjælp motorcykel er en billig og effektiv vejhjælp, der sikrer dig hurtig hjælp, hvis uheldet er ude – 24 timer i døgnet – året rundt.

Med Tophjælp motorcykel får du:

Hjælp ved ethvert uheld, hvis du ikke kan køre videre.

Hjælp, hvis du ikke kan starte.
    Bragt brændstof ud, hvis du løber tør for benzin.
    Udbedret skaden på stedet. Og hvis det ikke kan lade sig gøre, kan vi i stedet transportere motorcyklen til dit foretrukne værksted, dit hjem eller et andet bestemmelsessted. Hvis uheldet sker i udlandet, transporterer vi motorcyklen til nærmeste værksted.
    Mulighed for, at du og eventuelt din passager kan blive transporteret til jeres bestemmelsessted, hvis uheldet sker i Danmark.
    Det koster forsikringen
    Tophjælp motorcykel koster:

326 kr. om året, hvis din motorcykel er under 8 år.
    625 kr. om året, hvis din motorcykel er ældre.

• #19   23. mar 2010 Husk at tjekke hvilke måneder hjælpen dækker. Det er ikke alle der har november med.

• #20   23. mar 2010 Sidst jeg tjekkede var DAH billigst, sammenlignet med Falck, og Totempo, når man lige havde læst det med småt, og set kontant :-). Sammenlign din forsikring med og uden Autohjælp, og hold det op mod DAH.

• #21   23. mar 2010 der er mange der bruger 3x34 istedet for autohjælp

• #22   24. mar 2010 @Kent Aalborg: Betingelserne for det sorte kort er ændret fra årsskiftet så der ikke længere er gratis lånebil. Det koster nu 250,-/døgn.

Med det sorte kort får man VIP behandling og der er rigtig mange andre fordele.
    Var glad for mit da jeg knækkede generatorremmen ved Oddesund broen sidste år og skulle have min mc hjem til Næstved.

• #23   24. mar 2010 Dennis.. Jeg er sælger for Falck - hjælp mig med provisionen og jeg søger for at du ka' få hjælp i morgen.. Jeg ringer i aften mellem 17 og 21..

sms mig dit nummer på:
    31535548

• #25   24. mar 2010 Gælder selvfølgelig også alle andre der er interesseret i at kunne få hjælp ved punkteringer, uheld, hvis man er kørt tør osv osv..

• #26   24. mar 2010 Dennis skrev at han besluttede sig for Falck - hvilket er hans beslutning.

Man tegner det jo hverken for at få hjælp i dag eller i morgen, så det er vel lige meget.. - det er bare en "just in case" ting - hvor det i situationen er rart at have en ven at ringe til..

Men det er fuldstændig op til én selv om man vil have DAH eller Falck..

• #27   24. mar 2010 Har lige fået svar fra Gf:
    Mht. transporthjælp til Mc er det korrekt, at man sidste år betalte 250 kr. for at have hjælpen.

Men Gf har valgt ikke længere at kunne tilbyde transporthjælp til Mc og har varslet vores kunder med et brev, hvori der står at man pr. januar 2010 ikke længere har den hjælp.

Der er selvfølgelig heller ikke blevet opkrævet for det.

Øv bøv :o(

Så må jeg tage det, som det kommer......?!?

• #28   24. mar 2010 Jeg har i dag, ja i dag, tilmeldt mig vejhjælp igennem GF forsikring. Det er Dansk autohjælp der kører det og det koster mig 150kr om året.. Måske fordi jeg kører Honda det er så billigt.. Ha ha.. smiley

• #29   24. mar 2010 Jeg ville holde mig fra Dansk Autohjælp, de tabte en af cykler for nogle år siden og der gik over en måned inden de ville erkende at det var deres skyld selvom deres mand var den enste der var i nærheden af cyklen, der gik så over 3 måneder inden jeg fik mine penge og det var kun fordi jeg selv kørte ud efter dem

• #30   24. mar 2010 det er sandt det koster 250 kr pr døgn for låne bil beklager fejlen:-)

Kommentér på:
Mc autohjælp

Annonce