{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

skidt start......men {{forumTopicSubject}}

I dag skulle det være, den første tur i år, har dog haft maskinen startet op et par gange i løbet af vinteren, og fik konstateret at der nok skulle et nyt batteri til i år, det blev købt sat på og sikrede selvfølgelig at plus var til plus osv. Nå men så kommer jeg så til opstarten, startede fint og blev kørt lidt op i temp. slukkede lige biken igen for at sikre den nu også ville starte anden gang.
Slog tændingen til, benzin pumpen kørte fint, trykkede starteren ind, den trak sig så sløvt rundt 2 gange og så kom der en grim røg ud under tanken, fik slået tænding fra i en slem fart, og tænkte hvad fanden skal nu til at gøre mig fattig (fik lavet gearkasse for 8000kr i efteråret) Ind efter værktøj af med tanken, og opdager så at de tumper som lavede den i efteråret havde glemt at skrue stel kablet ordentlig fast på blokken. Fik den strammet godt på igen og maskinen slog i gang som den plejede, kæft en dejlig ting, var satme ræd for hele mit ledningsnet var fesen af.

Nåede dog at få en meget kort tur inden det blev mørkt, Men syntes bare det er utrolig man ikke sørger for sådan en vigtig ting bliver strammet godt når den bliver samlet igen på værkstedet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skidt start......men
Kommentér på:
skidt start......men

Annonce