{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Morgen tur - {{forumTopicSubject}}

Konen´s morgentur med hunden resulterede i at hun ringede hjem og sagde at der var en eller anden hore unge der havde væltet min mc smiley

Hold da fingrene væk fra folks ting, små svin.. Nu skal jeg skifte underkåbe, udstødning, spejl og greb...

DØ LORTE UNGER !!!!!!!!!!!!!

Galle slut.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Morgen tur -
  • #1   28. mar 2010 Du må købe en chrom maskine, så kan du bare bøje tingene ud igen.
    men er da surt, er du sikker på den ikke er væltet af sig selv ?

• #2   28. mar 2010 Det er ihvertflad én med en minimal forbrugt infantil hjerne! Så kunne man spørge, hvorfor? Jeg håber fjolset en dag måske liiiiige får råd til en mc som han køber men bliver nødt til at låne til udstyr og forsikring, og så kommer nemesis og straffer hans begåede hybris, og han kværn bliver væltet, kronrørslejet går skævt, hans kåber er flækket og han har ikke nogen penge at reparerer for. Han låner så flere penge for at få lavet dyret, men har derfor ikke råd til at forkæle damen. Damen går fra ham og han har derfor ikke råd til at sidde i huset. Huset ryger på tvang, og han må sælge sin elskede ny reparerede kværn og flytte i en lille trang lejlighed, med en kæmpe gæld, ingen kæreste og til sidst dør af en depression.............................

• #3   28. mar 2010 Eller også sad Lillemor lige på kværnen for at lege Mc'ist og glemte støttebenet og klask.. uuuhhnej, jeg ringer og siger at det er en eller anden unge der har væltet den, ellers tilgiver Mansen mig ikke:D -

• #4   28. mar 2010 haha jo det kunne det jo sikkert nok også have været.. =) er ret sikker på det er en unge da der var en 25 - 30 unge nede foran min block for at "fest" eller hvad de kalder det. Og synes det virker ret umuligt at den vælter modsat af sidestøttefoden, havde den ligget på den samme side som sidefoden så jo, muligheden ville have været der, men det gjorde den ikke.. Men øv bøv sur arse og videre.. Blev sgu bare lige lidt ærgelig..

Kommentér på:
Morgen tur -

Annonce