{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Rst Læderdragt {{forumTopicSubject}}

Godaften..

Jeg overvejer at investere i en RST Pro series heldragt. Jeg har fået en god pris, og syntes min alpinestarsdragt er for "gadeagtig" til ræs - så jeg skal bruge en anden. Har i erfaringer med RST? Er kvaliteten på den omtalte serie i samme klasse som alpinestars, arlen ness osv.? Det er ikke for at gå på kompromis, men det tilbud jeg fik på RST'eren var bare udemærket, så hvis kvaliteten er i top så skal det være sådan en.

Er det til at sælge brugte læderdragter - min alpinestarsdragt skulle jo helst ikke bare gro fast i skabet, men jeg vil jo heller ikke give den væk, den er jo kun 1 år gammel - hvad kan man forlange for sådan en vil i mene?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rst Læderdragt
  • #1   29. mar 2010 søger eb dragt. hva vil du hace for di

  • #2   29. mar 2010 Jamen jeg ved jo slet ikke hvad sådan en kan koste.. Og jeg har smidt bonen væk, så jeg ved faktisk ikke hvad jeg har givet.. Men de koster vel omkring 5-6 tusinde af ny kunne jeg forestille mig, så kan den ikke indbringe over 3000 så beholder jeg den nok som reserve.. Jeg laver en salgsannonce med den en af dagene, med alt information omkring den - og så undersøger jeg brugtpriserne nærmere, så der kan komme en endelig pris på.

Kommentér på:
Rst Læderdragt

Annonce