Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fragt til Brasilien
  • #1   29. mar 2010 Det koster vel en lever når du er ankommet?:D

• Bjarne Z
    Bjarne Z Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   29. mar 2010 jeg ved det ski ikke christian , men nu ved jeg ca at det er halvdelen af handelsværdien jeg kan få tilbage herhjemme , så skal jeg bare have fundet ud af hvor meget det koster at få den derover , og til sidst må vi jo se hvad de vil have derovre for at registrere den igen

• #3   29. mar 2010 Hej Bjane,
    Jeg vil foreslå du får bygget en transportkasse til den så den kan håndteres med gaffeltruck og bindes forsvarligt inden i kassen. Prisen fra speditørens terminal i fex Århus til hovedhavnene i Brasilien vil basis lastning i samle container kost ca EUR 4 - 500,- + det papirarbejde der skal laves. Ud og indfortoldning etc. Du skal regne med det tager ca 4 uger i transittid. Luftfragt er også en mulighed men der skal du nok regne min 4 gange så meget. God tur smiley

• #4   29. mar 2010 Prøv alt. denne. Fundet på nettet via google.
    http://www.mc-transport.dk/

• Bjarne Z
    Bjarne Z Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   30. mar 2010 Tak for tippet Mikael , det lyder som noget jeg kan bruge smiley
    Og til Kristian så var jeg inde og kigge på deres side , tak for det men jeg tror ikke de gør meget i oversøiske transporter , jeg skal nok bare have lavet sådan en kasse i aluminiums-dørkplader og med gaffel-lommer i

Kommentér på:
fragt til Brasilien

Annonce