Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Møgvejr....
  • #1   1. apr 2010 Surt, ja Rømø der skal det vidst helst være fint vejr jeg kan huske en gang vi kørte derover godtnok i bil, det blæste lidt her hjemme, men derovre, hold da op da var der gang i den..!
    Jeg er selv lige på vej ud af døren på årets første længere tur,
    helt til Fredericia og vejret ser ikke alt for godt ud..
    Så jeg tror jeg skal pudse Ariel hele dagen imorgen..:)

• #2   1. apr 2010 ja det er noget lorte vejr, der er ellers demo dag hos kok mc i holstebro, hvor du kan prøve alle de vilde mc´er :-((( mega trist siger jeg bare :-((((

http://www.kok-mc.dk/index.php/Arrangementer/

• #3   1. apr 2010 hov, nogle vilde mc´er skulle der vidst ha stået smiley

• #4   1. apr 2010 Ja er der ikke skærtorsdagstræf nogle steder også?

Men jeg ender nok med at komme ud, for har en aftale, og er jo rigtig biker smiley Jeg er bare nervøs for klarlakken der kom på igår, den skal jo helst have 24 timer for at tørre helt igennem. Og der er 10-12 lag på.

• König
    König Tilmeldt:
    jun 2007

MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 131
    #5   1. apr 2010 Jaa - jeg fik da 2 timer inden møgvejret kom smiley

• #6   1. apr 2010 Det er bagsiden ved at sove længe Peter smiley Jeg kunne nok have samlet det hele inden regnen, men faldt i søvn igen

• #7   1. apr 2010 Endelig! Opklaring! Nu har jeg brugt 30 min på at bakse forhjulet på i øsende regnvejr, for bagefter at rulle stellet uden tank, sæde og plastik, ned i kælderen (Sådan en CX'er er ikke helt let...især ikke i grus). Nedkørslen til kælderen er en ca. 35 graders hældning, så det var sjovt. Og så skulle den lige vrikkes ind ad døren, for så at komme på centerfpod, med 10 cm. plads på hver side, til alt det andet der står i kælderen.....Og så stopper det gudhjælpemig med at regne 5 min efter.....

• #8   1. apr 2010 nåede også at køre i et par timer inden regn smiley

Kommentér på:
Møgvejr....

Annonce