661 visninger
|
Oprettet:
Udstødning forskel GS450? {{forumTopicSubject}}
Min GS 450 ( 2 cylindre) har standard udstykning mht udstødning, altså 1 i 1 og jeg ved man kan købe en der hedder 2 i 1.
Så langt så godt, er der nogen forskel på de 2 systemer eller er det under ordnet hvad man har på?
Vil ikke til at skulle rode med dyser eller andet hvis det kan undgåes så hellere beholde 1 i 1
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 661
Kørte med det ca 1½ år inden jeg solgte den,og den kørte bare derudaf
sep 2006
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 1.085
Takker :=9
Jeg har nogle temmelig rustne forrør og ville gerne skifte men var usikker på om der var nogen forskel, det er der så ikke
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 82 MC-er: 9 Annoncer: 1 Emner: 240 Svar: 20.527
Til min CB400n gjorde det ingen forskel at den fik 2i1 på. Og på en CX500 betyder det heller ikke noget.
sep 2006
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 1.085
Hver cylinder har da sin egne potte altså 1 i 1?
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 82 MC-er: 9 Annoncer: 1 Emner: 240 Svar: 20.527
sep 2006
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 1.085
Tror dig men det er da underligt
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 82 MC-er: 9 Annoncer: 1 Emner: 240 Svar: 20.527
Har man 4 cylindre og 2 potter heddet det også 4i2. Første tal er cylindre/udstødningsporte, andet tal er antallet af potter. Hvis man siger en gammel CB750f har 1i1 udstødning frem for 4i4, så tror man det er en 1-stamper.
Udstødning forskel GS450?