Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sv 650 vs Hyosung gt 650r
  • #1   2. apr 2010 Kig evt her, hvis ikke du har været forbi selv:
    http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=136758

• #2   2. apr 2010 hyosungen gt 650r 3,6 0-100, 215 på toppen
    SV650 3,6 0-100, 200 på toppen (uden kåbe)
    Tal fra '07 MC-revyen

• #3   2. apr 2010 tusinde tak smiley

grunden til jeg spørg er fordi jeg har to venner der ska ha sv 650ere

og jeg har ikke lige penge til at anskaffe mig en sv 650ere:D

jeg ville gerne kunne følge med og være med til at lege:D

• #4   2. apr 2010 Der er mange andre ting i det...
    De første årgange af dem var noget bæh ift. hvad man læser både i forummet her og andre steder... De nye skulle være bedre, men hvor meget ved jeg ikke.
    En ny SV kan fås billigt.... Og det burde få en konsekvens at brugte SV'ere falder tilsvarende i pris...
    En ny koster 69.xxx
    (link fjernet)

• #5   2. apr 2010 sveren er hurtiger, hyosung har pyntet lidt på deres opgivelser.

• #6   2. apr 2010 min første sv fra 99 kunne køre 230 km/t på spedometeret på en god dag, den næste jeg købte 2003 gik 220.

• #7   2. apr 2010 Nicklas glem de par værdier - livet på en mc er mange andre ting end topfart (mange ejer en uden nogensinde "teste" hvor hurtigt den egentlig kan køre) og lyskryds dueller...
    Livet på en mc for mange (måske de fleste) er en godt snoet vej, hvor det der betyder noget er ting som affjedring, bremser, dæk mv.. så Nicklas, se bort fra 0 - 100 Km/t mv.. find evt. en brugt Sv'er, en brugt Honda Hornet, Yamaha Fazer deslige, og skal det være en Hyo, så find de forum's du kan (tyske og amerikanske) og læs godt igennem hvad du skal være ops. på, så du ikke står tilbage overrasket og måske "brændt af" !!!

• #8   2. apr 2010 "grunden til jeg spørg er fordi jeg har to venner der ska ha sv 650ere
    og jeg har ikke lige penge til at anskaffe mig en sv 650ere:D
    jeg ville gerne kunne følge med og være med til at lege:D"

Jeg kører selv SV650, og jeg kan garantere dig for, at det er mennesket, der vil være den største forskel på de to maskiner, ikke motoren. Du kunne købe en mindre motorcykel og stadig følge med, hvis du er bare lidt dygtigere end dem, og du vil kunne købe en R1 og stadig blive sat af dine venner, hvis de er bedre end dig.

Hvis du keder dig, så kig på YouTube efter nogle videoer med motorcykler i forskellige klasser, der kører om kap. Der er f.eks. ingen, der påstår, at en SV650'er er lige så hurtig som en R6'er, men det betyder ikke, at der ikke findes videoer, hvor SV650'ere kører fra R6'ere, simpelthen fordi køreren er mere erfaren.

Sagt på en anden måde: Halvdelen af brugerne på motorcykelgalleri.dk kunne sikkert give mig baghjul på den Hyosung, simpelthen fordi de er bedre kørere.

• #9   2. apr 2010 Du kan købe en VFR40 og med lethed følges med dem, hvis du lærer at køre den ordentligt.
    En GPZ500s med opgraderet affjedring kan også snildt følge dem.

• #10   5. jan 2011 Hej jeg ved godt det sikkert er et sent svar.

jeg køre selv Hyosung Gt650r. og har prøvet en SV´er også. Men vil under ingen omstændig heder bytte med en SV. Hyoen er utrolig velkørende maskine, glem alt om hvad folk skriver af dårlige ting omkring den, self. kan der være noget i vejen med den, men det kan der jo også med en Suzuki, Yamaha osv...
    Og det med at de måske skulle have et problem med kobling/gearkasse, det er kun dem som ikke vil ofre penge på en god motorolie, eller der hvor de får den serviceret ikke aner hvad den køre bedst med.
    Jeg selv bruger Siliconell T4 Pro, da 10w-40 som iflg. fabrikanten skal køre med. Men den olie er for tyk.

Hvis du har flere konkrete spørgsmål er du velkommen til at skrive til mig.

Kommentér på:
Sv 650 vs Hyosung gt 650r

Annonce