{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg af mc hjelm
  • #2   4. apr 2010 eller få formstøbt nogle øreprobber det virker bare for godt

• #3   4. apr 2010 En anden hjelm er ikke vejen frem,selv den mest støjsvage hjem på markedet, nemlig fra Schubert støjer over 90db ved 100km/t dvs.at selv med en hjelm der er så støjsvag risikere du at gøre varig skade på din hørsel.

Brug ørepropper.

• #4   4. apr 2010 Hvis det støjer for meget med Alm ørepropper, så kan han da spare de formstøbte.. (hvis du alligevel overvejer ny hjelm

Hva knoldskjold har du nu..??

Men altså forstår heller ikke formålet med en billig hjelm..
    Der er da alt andet lige brugt bedre materialer, og udvikling i en hjelm til 2000-xxxxx
    end til en under 2000 (CA.)

Bruger selv shoei til ca 2900 af ny. larmer begrænset syns jeg

Hvis man har råd til kværn, har man også mønt til en ordenlig hjelm

• #6   4. apr 2010 tror jeg har haft 10 forskellige ingen under 3000 og ingen støjsvage, men de 1000 jeg gav for formstøbte propper var alle pengene værd

• #7   4. apr 2010 Nu var det også mest sikkerheden jeg tænkte på med prisen..

Men er smag og behag hvor meget man syns det støjer, jeg kører aldrig med propper. syns ligesom lidt af kørselsoplevelsen går væk..

Men sådan er der jo så meget smiley

• #8   4. apr 2010 Hej
    køb en hjelm i den dyre ende, f.eks. arai, shoie, eller schubert og gør det til en vane at bruge ørepropper på lidt længere ture.
    Lige i starten er det måske lidt underligt med propper, men inden længe bliver du vant til det og kan ikke undvære dem.
    Og så får du ikke tinitus, og det er jo også rart:-)

• #9   5. apr 2010 unbreakable MC.. : " Schubert støjer over 90db ved 100km/t " ???
    Før man udtaler sig, bør man som minimum undersøge hvad det er man snakker om ! - Hvor har du "hentet" disse fejlagtige oplysninger???
    Prøv at sige ml. 84 - 86 db - afhængig af hjelmtype !!!

• #10   5. apr 2010 Det må du meget undskylde kim, arbejder du hos schubert siden du bliver så fornærmet?

Tyske Motorrad har testet en hel serie af hjelme, og resultatet er mildest talt skræmmende, uddrag kan læses her.
    www.motomarket.ee/popFile.php?id=11
    Uanset hvilken hjelm man vælger fra den "støjsvage" schubert til den larmende shoei er konklusionen den samme.

Hvis der var tale om støj på en arbejdsplads ville arbejdstilsynet sprænge en sikring, at man så som privat person ikke synes det er noget særlig at udsætte sin hørsel for må være op til en selv.

Måske bliver høreapparat moderne engang....

• #12   5. apr 2010 Hvor tæt sider jeres hjelme??

Er da klart det larmer hvis den ikke passer ordenligt..

• #13   5. apr 2010 Sorry, kan godt se at mit indlæg kan lyde lidt voldsomt/angrebs mæssigt, det var absolut ikke meningen... Men jeg syntes bare at fakta skal være rigtige, specielt hvis man går i detaljer og benævner mærker ved navn...

• #15   5. apr 2010 Om du så kører alt hvad den kan skulle du da gerne kunne høre den, ellers skal der da rykkes noget uld ud:)

• #18   29. apr 2012 kører med Schubert S1 hjelm og bruger ikke ørepropper, mine sidste 4 mc´ er har dog også været m,ed kåbe; honda CBF 1000,BMW K 1200 GT, Honda VFR 750 og nu Honda CBR 1000 F

• John
    John Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #19   8. dec 2012 er der nogen der kender noget til Lunar MC HJELM integral flip-up hjelm ?

• #20   9. dec 2012 Alle de tests der laves i et laboratorium er ikke en dyt værd.
    De fortæller intet om hvordan en hjelm støjer på lige min cykel.
    Som jeg har skrevet det mange gange før: En hjelm skal prøves på ens egen cykel for at finde ud af om den støjer.

Kommentér på:
valg af mc hjelm

Annonce