{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.634 visninger | Oprettet:

Powercommander, montering + indrulning {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg skal have monteret PC på min Suzuki GSR 600. Så langt så godt...

Men hvor skal jeg få det gjort? Det skal være i KBH eller Nordsjælland. Hvor har du fået det lavet - og hvad kostede det??

Som alle andre vil jeg gerne have det lavet af en god mekaniker og til en god pris :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercommander, montering + indrulning
  • #1   5. apr 2010 Fik min originale boks justeret ind på felt og fik en spød gas , godt moment osv.

uden køb af pC 1-2-3 stykker - suzuki kan i mange tilfælde justeres i den originale boks

• #2   5. apr 2010 Fik min justeret ved carstens mc , godt nok i Varde ...

Men vil tro priserne er nogenlunde det samme ..
    De skal bruge 3 timer til det ca.. men tror mange suzuki forhandlere har en map der næsten passer som de juster ind efter, så det tager nok ikke så lang tid .

Gav ca 2 tusinde

• #3   5. apr 2010 fik det lavet hos mr dyno i haslev. mener jeg gav 7- 8000 for pc3 kn filter og indkøring

• #4   5. apr 2010 FV Motor 2.800 og ham ovre ved Ulfborg tager 3.500, så 2.000 er billigt!
    Det er noget med at den originale ECU kun har 4-5-6 steder den kan justeres hvor PC har en for hvert 250 omdr mener jeg!

• #5   5. apr 2010 Jo men siger jo også at 2 ens mc med det samme grej på, alligevel ender med forskellige maps!
    Der ligger færdige maps på powercommander.com men de skriver også at det bedste er at få den rulle rigtigt ind!

• #6   5. apr 2010 Jeg har prøvet at få Suzuki til at justere den originale ECU, men det hjalp ikke nok... Motoren er stadig meget kontant ved jævn fart (gassen føles næsten som on/off). Derfor vil jeg prøve med PC samt custom map.

• #7   5. apr 2010 Prøv evt et udenlandsk SV forum!½

• #9   5. apr 2010 Med hvad, uddyb venligst? Har jo flere indlæg på!

• #10   5. apr 2010 Ja fortæl endelig om hvordan og hvor de kan justere i den originale boks så den kan bruges bare nogenlunde......

Jeg kender 3 aut Suzukiforhandlere og der er ingen af dem der kan og de er elers store forhandlere der er med på de nye numre

• #11   5. apr 2010 fik min rullet hos min egen mc mekker , hans udstyr fik fin forbindelse il boksens ecu og den gik 15% for magert , så vidt jeg husker
    og kunne nemt få den til at gå over og under ved alle omdr.tal og går perfekt nu

rullede den endda flere gange for at jævne momentet så meget som muligt

• #12   6. apr 2010 Martin N - PC kan da fint justere 8 dyser..

-K

• #13   6. apr 2010 Jeg har købt nogen af mine stumper Hos Crescent Motorcycles, som står bag bl.a. Risla Suzuki, de anbefaler PCIII, Micron og Pipercross. PCIII har jeg dog andetsteds fra, også i UK!
    De tager 1.500 for at rulle en mc ind! (GSXR1000 K8)
    Crescent Suzuki Performance Centre hedder stedet hvor de tuner.

Men det undrer mig de så ikke anbefaler en justering af den org ECU!

• #15   6. apr 2010 "Jeg har købt nogen af mine stumper Hos Crescent Motorcycles, som står bag bl.a. Risla Suzuki, de anbefaler PCIII, Micron og Pipercross. PCIII har jeg dog andetsteds fra, også i UK!
    De tager 1.500 for at rulle en mc ind! (GSXR1000 K8)
    Crescent Suzuki Performance Centre hedder stedet hvor de tuner.

Men det undrer mig de så ikke anbefaler en justering af den org ECU!"

^^ Fordi så tjener de jo ikke pengene på at sælge en PCIII til dig..

Det kunne være en grund.. Men det lader jeg lige stå hen i det uvisse.

Til topic:
    Jeg havde selv kig på en GSR i sin tid, og den ujævne rykkende kørsel, som du selv er inde på skal justeres bort.
    Om den originale kan bruges ved jeg så ikke - men undersøg det da, det er da nemt et par tusinde sparet.

• #16   6. apr 2010 FA Moto Sport har prøvet at justere på den originale ECU to gange - jeg synes ikke at det har løst problemet godt nok...

Nogle gode bud på hvor jeg skal have det lavet i KBH eller nordsjælland? Og til hvilken pris??

• #17   6. apr 2010 De solgte ikke en PCIII til mig! Og kan heller ikke sælge en tur på feltet for jeg bor jo ikke derovre!

Og til Narrowhead som åbenbart ikke kan google:
    Crescent is perhaps best known for operating the Rizla Suzuki MotoGP and Worx Crescent Suzuki Superbike teams, but we also run three top of the range dealerships in Dorset and Hampshire, so with over 50 years of experience in the industry we are perfect for all of your motorcycling requirements!
    Ellers yderligere du vil ha uddybet?

• #18   6. apr 2010 Ingen seriøse forhandlere tuner/hacker den originale box, da dette ville være ulovligt og strafbart.... Det kaldes "backwards engineering" og er desværre ulovligt uden fabrikantens godkendelse...

• #19   6. apr 2010 Keyser N.

det er da ikke mindre lovligt at ændre med en pc3

iøvrigt tuner Egli (google) den originale boks på rigtigt mange mcere

• #21   6. apr 2010 søborg mc har et rullefelt, giv dem et kald

• #22   6. apr 2010 UrbanViking ...... SpiriLLeN .

Hvis der er en umiddelbar mulighed for at "justere" i den originale box (ingen juletricks) og fabrikanten tillader det, er det heller ikke noget problem....

Powercommanderen behandler det signal der kommer fra original box, og er derfor ikke ulovlig, med mindre det medfører at cyklen ikke længere kan leve op til de emissionskrav den er typegodkendt med...

• #23   6. apr 2010 Ubehøvlet?????????

Jeg kopierede bare noget fraCrescent Motorcycles hjemmeside! Ikke noget der bare er slynget ud et sted!

Gider du forklare "som står bag Risla Suzuki"".
    Det betyder at de laver deres bikes, ikke at de står bag ved dem, de finansierer muligvis også teamet! Andre spørgsmål angående teamet, så ring til "Crescent Suzuki Performance Centre" på 01202 820 170
    Mvh Allan.

Kommentér på:
Powercommander, montering + indrulning

Annonce