{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki Zx6r ??
  • #1   6. apr 2010 Det er sikkert bare kablet der skal smørres. Om den 636 er bedre, er lidt en smagssag. Den er selvfølgelig lidt mere "racer", med sine 36cc mere, og så har den slipperkobling så vidt jeg husker. Hvis man alligevel arbejder i de lidt ældre årgange, så ville jeg tage den...mest fordi jeg syntes den bare lige er den tand federe:) Men tag en prøvetur på en...det er det eneste der kan afgøre det. Udover økonomi self smiley

  • #3   6. apr 2010 Nogen vælger at smide strammerer fjedre i koblingen hvis den begynder at glide lidt. Det kan måske være tilfældet her hvis det er en model fra før 2000...


  • #4   6. apr 2010 Hvilken årgang snakker vi om? Min 07 synes jeg ikke er specielt stram, men klart hvis man er vant til hydraulisk kobling, så kræver det lige lidt tilvænning. Ellers må du købe en af de der håndtrænere i en sportsforretning smiley

  • #5   6. apr 2010 hehe ja den med håndtræner var god smiley

    det var 2003 og 2004 smiley

    men Suzuki´s gsxr600 har været den bedste jeg har prøvet ind til videre.
    men min "gamle" Z750 kørte som en drøm, derfor tænkte jeg om det nok bare var en dårlig Zx6R jeg fik prøvet men jeg skal nok ud at prøve en 636 en af de næste dage, og en CBRR600 fra 2006, og en til GSXR600 2004 så må vi se hvad der bliver bedst smiley

    hvad er jeres mening?


  • #6   6. apr 2010 En 03/04 er da også en 636'er? Den blev opdateret i 05/06 stadig med 636 ccm motor.

    Først i 07/08 går den tilbage til 599 ccm. Samme topydelse men på bekostning af træk i mellemområdet. Derfor (har jeg læst) skulle 05/06 versionen være en vinder på landevejen.

    Du må tjekke hvilken du synes bedst om. Et issue kan også være forsikring. Ninja står på mange forsikringsselskabers fy-liste, og det er vist desværre med god grund. Jeg læste at en amerikansk forsikringsstatistik havde kåret Ninjaer til at være de mest uheldramte af alle motorcykler.

    Så kør forsigtigt og lås den godt fast. Held og lykke.


  • #7   7. apr 2010 Ja okay smiley Det er en dårlig start med sådan en statistik smiley nok ikke en statistik man skal vise familien eller kæresten smiley



Kommentér på:
Kawasaki Zx6r ??

Annonce