{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gsxr 400 ??
  • #1   10. apr 2010 Find forskellen her :

    http://www.sydfynsmcservice.dk/

    Under mc data.


  • #2   10. apr 2010 Jeg har lige købt en Gsxr750 fra 92 og jeg overvejede også meget om jeg skulle ha en 400 eller 750ccm, men når man ser på dem så er der virkelig ikke meget prisforskel på de to modeller, så derfor købte jeg 750eren.
    Der er mange der synes det er lidt voldsomt for det er min første cykel, men så behøver jeg jo ikke skifte den ud næste år hvis jeg vil ha noget vildere smiley

    Men ellers er GSXR400 en virkelig dejlig maskine.


  • #3   10. apr 2010 hej
    jeg startede på en 400 og synes sq det var en rigtig god begynder mc... er skide sjov at kører på og kunne godt finde på at købe en igen smiley


  • #4   10. apr 2010 Jeg startede på en 600. En gsx600F. En sjov begynder cykel.

    Var jeg ikke faldet for en V2 1000 ccm havde jeg nok taget en sæson på min gsxf'er.



  • #5   10. apr 2010 Du vil lære meget mere på en GSXR400 end en 600/750. Og lærer du at køre den som den kan køres, bliver den aldrig kedelig.

  • #6   10. apr 2010 De har kanon gode køre egenskaber og er alt for sjove i sving og små veje... Dermed ikke sagt at en 600 ikke er, men du kan sætte mange på plads på de små veje med en 400

  • #7   10. apr 2010 shit det er en pæn cykel hold da op :D...

    nej spøg til side, det er en rigtig kvik cykel og den er rigtig sjov på de snoede veje...

    alle kan vride håndtaget på en hvilken som helst cykel og afprøve top farten...
    men langt fra alle kan vride deres cykler rundt i svingene så dækket bliver slidt helt ud på kanterne..


Kommentér på:
gsxr 400 ??

Annonce