{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.598 visninger | Oprettet:

tysk schuberth s1 hjelm {{forumTopicSubject}}

hej jeg kigger i øjeblikket på schubert hjelm som hedder s1. og tænkte jeg ville spare lidt penge (og få den i mat sort, kan vist ikke fås herhjemme) og købe den i tyskland, så jeg har kigget på http://www.fc-moto.de/ og vil så hører om der er nogen ting man skal være særligt opmærksomme på når man køber hjelm i udlandet... fx forskel i størrelser eller noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tysk schuberth s1 hjelm
  • #2   2. apr 2006 Hej! Jeg har selv lige købt en S1 ved fc-moto. Jeg havde den inden en uge...selv inden pengene var blevet trukket. Men jeg var da lidt svinsk og prøvede hjelmen flere gange hos en forhandler. Jeg synes det er vigtigt at prøve den først, da man desværre ikke nødvendigvis bare kan vælge samme størrelse som sidst. Vær obs på at hjelmen kan udvide sig ca et halvt nummer. Men det er en fed hjelm.
    Venligst Michael

• #3   2. apr 2006 Har også købt schuberth (Concept) i sort (blank) ved louis.de uden problemer. Har dog en bekendt der har en mat sort hjelm (AGV GP PRO tror jeg den hedder). Han er rigtigt glad for hjelmen men bruger meget tid på at holde den pæn. Fedt og insekter efterlader tydelige spor på hjelmen som er vanskelige at få fjernet ordentligt. Jeg ville i dag ikke vælge en mat sort på trods af at jeg syntes de er kanon cool.

• #4   2. apr 2006 har også tænkt mig at prøve hjelmen først hos en forhandler for at finde den rigtige hjelm størrelse. har i måtte give noget i told eller moms eller hvad det nu hedder altsammen?

• #5   2. apr 2006 martin... perfekt!!!

• Kurt P
    Kurt P Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #7   10. apr 2009 Har lige købt en Shuberth S1.
    Har inden kørt ca. 70,000km med en Caberg
    Det svarer til at skifte fra en Fiat 127 til en Audi A8.
    Jeg kan ikke finde nogle instruktioner på hvordan man bedst sætter højttaler på plads i hjelmen hverken i instruktionsbogen (og den er ellers tyk nok) eller på nettet!

Kommentér på:
tysk schuberth s1 hjelm

Annonce