1.447 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki gpz 900 {{forumTopicSubject}}
Har hørt at der er nogle problemer med ventilerne omkring 80.000 km?
Har ingen problemer endnu. Den køre utrolig godt, men det er jo altid godt at være på forkant med så noget.
En anden ting der undre mig er at Der står ZX 900 A på min registrering men der står GPZ på motoren.
Er det normalt?
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 44 MC-er: 1 Emner: 86 Svar: 504
men har selv en gpx 750 fra 88 og der står zx 750 f på registrering
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 19
Jeg skulle bruge et olie filter og de sagde det ikke kunne være begge dele
Så det kun kåben der er unormal.
Farven er grim men det kan jo fixes. Tror den skal være grøn med sorte nitter
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 19
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 668
Du skal bare sige at det er en GPZ 900 - så ved alle hvad det er for en...
Det er som Dannie skriver lidt svært at se på billedet, men det ligner meget en ZXR 750 H1 eller H2 kåbe, som der er tilpasset din maskine. Så det er ikke engang et eftermonteret dobbeltlygte-kit - det er simpelthen en helt anden kåbe, som du har der...
Du skal ikke være bange for dine ventiler. Det er rigtigt at den første årgang havde lidt for bløde ventiler, men de skulle meget gerne være skiftet på garantien allerede i '85 eller '86, hvor de efterfølgende modeller fik nye ventiler. Om ikke andet, skulle de have været defekte ved senest 50.000 km, hvor ventilspillerummet ikke længere kunne stilles (ventilerne bevæger sig op i topstykket), så der burde det have været opdaget...
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 19
Filteret passede og den køre perfekt. Har haft den oppe på 240 (på bane hvis nogen selvfølgelig hehe) så det er ikke dårligt for sådan en gammel svend. Den er desværre fra 84 så jeg håber ikke jeg løber ind i de problemer med ventilerne.
Fik en gang skiftet ventiler på min gsx-r og det er små dyrt. Tog desuden et halvt år at få dem hjem fra Japan
Kawasaki gpz 900