{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.447 visninger | Oprettet:

Kawasaki gpz 900 {{forumTopicSubject}}

Har hørt at der er nogle problemer med ventilerne omkring 80.000 km?
Har ingen problemer endnu. Den køre utrolig godt, men det er jo altid godt at være på forkant med så noget.

En anden ting der undre mig er at Der står ZX 900 A på min registrering men der står GPZ på motoren.
Er det normalt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki gpz 900
  • #2   10. apr 2010 det med ventilerne har jeg ikke hørt
    men har selv en gpx 750 fra 88 og der står zx 750 f på registrering


  • #3   10. apr 2010 De kiggede bare ånsvagt på mig nede i mc butikken da jeg sagde det var en zx 900a men der stod gpz på motoren.
    Jeg skulle bruge et olie filter og de sagde det ikke kunne være begge dele smiley

    Så det kun kåben der er unormal.
    Farven er grim men det kan jo fixes. Tror den skal være grøn med sorte nitter


  • #5   11. apr 2010 køge mc. Blir spændende at se om det er det rigtige filter

  • #8   11. apr 2010 -> Emil V

    Du skal bare sige at det er en GPZ 900 - så ved alle hvad det er for en... smiley

    Det er som Dannie skriver lidt svært at se på billedet, men det ligner meget en ZXR 750 H1 eller H2 kåbe, som der er tilpasset din maskine. Så det er ikke engang et eftermonteret dobbeltlygte-kit - det er simpelthen en helt anden kåbe, som du har der... smiley

    Du skal ikke være bange for dine ventiler. Det er rigtigt at den første årgang havde lidt for bløde ventiler, men de skulle meget gerne være skiftet på garantien allerede i '85 eller '86, hvor de efterfølgende modeller fik nye ventiler. Om ikke andet, skulle de have været defekte ved senest 50.000 km, hvor ventilspillerummet ikke længere kunne stilles (ventilerne bevæger sig op i topstykket), så der burde det have været opdaget...


  • #9   11. apr 2010 det er rigtigt at det er en tilpasset kåbe.
    Filteret passede smiley og den køre perfekt. Har haft den oppe på 240 (på bane hvis nogen selvfølgelig hehe) så det er ikke dårligt for sådan en gammel svend. Den er desværre fra 84 så jeg håber ikke jeg løber ind i de problemer med ventilerne.

    Fik en gang skiftet ventiler på min gsx-r og det er små dyrt. Tog desuden et halvt år at få dem hjem fra Japan


Kommentér på:
Kawasaki gpz 900

Annonce