{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starthjælp nær/i Hammel
  • #1   2. apr 2006 hejsa

du burde kunne tage strømmen fra et bilbatteri, bare du bruger et ordentlig startkabel, men har du evt en batterilader ka du sætte den til batteriet og lade det op et stk tid og så forsøge at starte uden at tage laderen fra

• #2   2. apr 2006 Bilbatteriet er ikke for kraftigt? Hvor meget skal der lades med hvis jeg nu finder en billader, tænker på volt, amp og hz osv?

• #3   2. apr 2006 jeg plejer at bruge en ganske alm bosch lader, ved squ ikke hvor mange amp den lader med, men jeg syntes at kunne huske det er 13,5 volt, hvis du sætter startkabler fra din bil og på mcens batteri og lader bilens batteri lade lidt på cbrens og så prøver at starte , så burde der ske noget, kommer selvfølgelig an på hvor stort et batteri du har i bilen, det normale for en bil er 45-60 amp og 12 volt, er det en dieselbil er batteriet muligvis for kraftigt

• #6   2. apr 2006 Jeg takker for hjælpen, for nu kom der liv i dyret, og jeg er lige kommet hjem fra en lille tur på 30km i solskin hvor alt fungerede perfekt.

LÆKKERT! Bare træls man skal på øvelse hele næste uge, men så er der heldigvis også påskeferie!

• #7   2. apr 2006 Har selv givet min egen mc starthjælp fra min bil.
    Ingen problemer i det.

Håber du for gang i den.

• #8   2. apr 2006 Blot til info: jeg har også selv prøvet at starte via startkabler fra min diselbil....ingen problemer der :O)

• #9   3. apr 2006 rigtig morten, men brug 500kr og få en elektronisk de kan være sluttet til batteri hele vinteren.

Kommentér på:
Starthjælp nær/i Hammel

Annonce