Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørekort??
  • #1   11. apr 2010 hvorfor billigt.. der kommer bare en masse ekstra oven i.. fx leje af mc til prøven.. vælter du på mc.. koster det ekstra.. og måske er den kørelære måske ikke den beste.. jeg gik efter en der havde en rigtig godt omdømme.. og var rigtig god til at lære fra sig.. og jeg bestod første gang...

• #2   11. apr 2010 Sjovt alt går op i BILLIG

Find en der har et godt rygte ... DU SKAL lære noget ved at tage kort Spar 2000 og lær ikke en skid ..... Smuk Tanke

Do not have money then drop it

Det er sku din og andres sikkerhed det drejer sig om

Vil du også købe letter brugte dæk når du skal skifte dem ???

Du skal finde som kan lære dig det som det drejer sig om

• #3   11. apr 2010 Ved 'Kørelærer Søren Clausen' får du 500 rabat for hver ven du hiver med og rabat hvis du betaler det hele på en gang, og så kan du tage det på en uge!
    Super sjov gut. Han snakker meget som alle vel gør, men der er jo ik så meget at lære hvis man har til bil i forvejen xD

Kører på honda cb500 og er-6 på den lukkede bl.a.

http://www.bilskolen.dk/

pøj pøj

• #4   11. apr 2010 Mads - hvad mener du med leje af mc til prøven? Skal man gøre det nu til dags?

• #5   11. apr 2010 TIP TOP TRAFIK!!!

Virkelig godt, og meget venlige lærer. Mener der ligger en i Hillerød.

• Bo E
    Bo E Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 11
    #7   22. apr 2010 Hej Jeg er lige gået igang hos Tip Top Trafik sammen med 2 venner. De virker vildt flinke og vi har fået gratis MC tøj (noget lækkert noget) har hørt fra flere at de har den højste beståelses procent i københavn. tjek dem på www.tiptoptrafik.dk

Kommentér på:
kørekort??

Annonce