Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røgskade
  • #1   13. apr 2010 Er der ikke en forsikring indover? så ville jeg overlade det til professionele.

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    feb 2006

Emner: 5 Svar: 5
    #2   13. apr 2010 den er uden afgift

• #3   13. apr 2010 Ring til de skadeservicer som liger i nærheden
    (slå dem op på de gule sider eller andetssteds)
    de har noget som er beregnet til det

(arbejder selv i beredskabet)

Lars

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    feb 2006

Emner: 5 Svar: 5
    #4   13. apr 2010 tak for hjælpen så har jeg lidt at arbejde videre med mvh brian

• #5   13. apr 2010 Min kæreste er tilligere skadeservice medarbejder som rengjorte efter røg og brandskader. Der brugte de Hydrosol. Det er noget som virker. Men jeg ville nu nok tage en prøve på de forskellige materialer. Lak, sæde, chrom osv osv for at være sikker på det ikke skader. Det dufter ligesom opvaskemiddel og ser ikke umiddelbart ud til at være kraftigt, men jeg har set hvor meget det rengører, så jeg vil behandle det lidt med respekt.

Hvis Hydrosol virker på dine overflader, virker det bedst med en blanding af vand og hydrosol i en forstøver/havesprøjte.

• #6   13. apr 2010 Det Hydrosol kan "opløse" malingen på feks. karme, men der er det også brugt ufortyndet. (Jeg er Lasse C`s kæreste). Jeg tror ikke det vil kunne tage lakken på din mc, men jeg ville også lave en prøve et sted der ikke kan ses først. Jeg købte noget hos liljegren og faber, men det ser ikke ud til de har det mere. De fleste steder du kan købe det, skal du have firma eller i hvert fald være moms reg. - Ellers må du finde nærmeste skadeservice firma og høre om du kan købe lidt af dem smiley
    Held og lykke med det i hvert fald smiley

• #7   13. apr 2010 Hvis det er helt umuligt at få fat på noget hydrosol, ville jeg prøve med rodalon, som kan købes i de fleste dagligvare butikker (igen ville jeg lave en skjult prøve med det først) smiley

• #8   13. apr 2010 Rodalon, fjerner det ikke kun bakterier/dårlig lugt?

• #9   14. apr 2010 Hmmm... Ja, så er det bare at få fat på noget hydrosol... - og muligvis bruge rodalon bagefter til at fjerne evt. lugt med... - Hvis man ikke kan få fat i noget Anti-kim. (bruges ved brand/ sodskader for lugten)
    Både Hydrosol og Anti-Kim er fra Knud E Dan. - Spørg evt også dem hvad der er godt at bruge, de burde vide det og man kan vist endda skrive og spørge på deres hjemmeside.

Kommentér på:
Røgskade

Annonce