{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

valg af motard {{forumTopicSubject}}

hej.

økonomien er der ikke til en ktm, desværre.
Men skal bruge et alternativ til bilen i det gode vejr smiley skal bruges frem og tilbage på arbejde ud af landevejene. Damen skal med bag på i weekenderne og der skal trænes i noget baghjul.
Har forresten kun det lille kort indtil videre.

Prisen er absolut max 20k, men gerne et sted imellem 10-15.
Nu så jeg tilfældigvis lige en honda xl (tror jeg) der tog den på baghjul i et lyskryds, så det var jo måske en god mulighed smiley ?
kom med jeres erfaringe....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af motard
  • #1   15. apr 2010 Ikke for at fornærme dig, men med det budget synes jeg næsten bare du skal droppe det. Du nævner så mange til den skal kunne osv at det næsten er umuligt at få opfyldt selvom budgettet var 5 gange større.
    Jeg kan ikke se hvorfor du vil bruge motard til at pendle på og jeg fatter slet ikke du vil bruge den til tur med lillemor. Baghjul fatter jeg så til gengæld godt smiley

    Har du udstyr?? Det koster hurtigt 8000-10000 inden man er dækket ind og det vil jeg anbefale at du bliver hvis du vil træne wheelie...

    Mvh

    Kasper


  • #2   15. apr 2010 hehe passager og motard hænger desværre ikke skide godt sammen:-)

  • #3   15. apr 2010 Glem det til den pris og glem og ha en bagpå

  • #4   15. apr 2010 super. kravene bliver lige nedskærpet lid.
    BAGHUL og den skal kunne holde til lidt.

    udstyr har jeg lidt af.



  • #5   15. apr 2010 Jeg solgte en XT660 fra 2005 i 2006 for 65000 så utroligt lille afskrivning din ven forventer... Den kommer han til at have længe.

    Nå, men glem det der motard og køb en Honda XR600 på plade i offroadopsætning...
    Smid gadevenlige dæk på de 18/21" fælge og du bliver overrasket over hvor meget sjov der er i sådan en..
    En XT600 kan også bruges den er bare lidt mere røvtung..

    Motard er et modefænomen så længe vi ikke snakker om racing-udgaver i en absolut anden prisklasse..
    De der langeliniemaskiner kan man sgu kører cirkler om med knopper på...
    Det er ikke maskinen der er begrænsningen, det er chaufføren..

    Mer gas...


  • #6   15. apr 2010 Henrik: Du har helt ret, men manden har et budget på 20k, helst 10-15k. Det får man ikke sådan en Honda til

  • #7   15. apr 2010 Ja, så det.. men valgte at ignorere det...

    Men, min første offroader var en XL350 og selvom man ikke ligefrem bliver overmandet af de 30 hypper var den nu meget sjov.. og på baghjul.. det kan de sgu alle sammen.


  • #8   15. apr 2010 Citat mig selv:
    Jeg solgte en XT660 fra 2005 i 2006 for 65000 så utroligt lille afskrivning din ven forventer... Den kommer han til at have længe.


    En skrev at han kendte en med "et godt tilbud".......
    Han har slettet sit indlæg.. derfor ligner mit skriv noget sludder...
    (mere end det plejer altså)


  • #9   7. maj 2010 Hey Kristian. Fik du købt noget og hva endte du med :-)?

Kommentér på:
valg af motard

Annonce