1.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

lygtejustering lygtejustering

Kan godt være, at jeg er kmp. idiot, men har købrt mig en suzuki gsx-r 750 fra 99 og lyset fra forlygten peger alt for meget op ad, således modkørende giver mig det lange lys. Der er ingen tvivl om at jeg bliver set, men vil også have lidt lys på vejen. Har haft pæren ude, men synes ikke jeg kan justere på lyset generelt???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lygtejustering
  • #1   16. apr 2010 http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=168280

I recently adjusted the lights on my k8... I removed the front fairing, and there are 2 bolts for adjusting... looking at them from seating on the bike, the one on the left side is for horizontal adjustment of the lights... I didn't have to use it, but turn yours and look at the mirros inside the headlights and you'll notice them move... Center this one. On the left side, is the one for the vertical adjustment, which is what you need. It moves the mirror inside, so both the high and low beam will be adjusted at the same time... Turn this one, and note your light will move up and down... Do it on the dark, and with your hand, because you have to do a lot of turning to note it going up or down... This is for the k7-8, but I figure the K5-6 shouldn't be too different.

Måske det kan bruges?

• #2   16. apr 2010 Vær opmæsk som på at de såkaldte bolte, på nogle mc, kan være så store at de kan værer svære at se!

Skulle justere min CBR forlygte og jeg ledte efter den dumme bolt, flere gange og kunne sku ikke se den før jeg her i vinters fik skildt hele fontet og der sad de jo to store dimser, til horisontal og vetikal justering. Endda med påskrift på hvilken vej der var op og ned. Med stor mener jeg ca. 5-6 cm i diameter og udformet, på min CBR, som et gammeldags trearmet håndtag til en vandhane. suk suk.

Kommentér på:
lygtejustering

Annonce