{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki gsx 650 F?
  • #1   16. apr 2010 det er 2 vidt forskellige cykler du har kig på. z750 er en ufattelig sjov maskine, og med en del mere power end gsx650f og oz mere aggresiv. suzukien er oz sjov, og kan bruges til rigtig lang ture, uden man ondt i bagdelen eller ryggen. man sidder meget afslappet på den.
    på z750 er sædet virkelig ligesom et hårdt bræt at sidde på. men jeg ville vælge en z750 af den grund den er mere sjov at køre på.


  • jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Svar: 157
    #2   16. apr 2010 Suzukiforhandlerne har åbent hus i morgen, så skynd dig ud at prøve en.
    Yamahaforhandlerne har for resten også åbent hus.


  • #3   16. apr 2010 Der er måske slet ikke noget ryk i suzukien ?
    snakkede med en idag om z750'eren, han sagde at i det blæsvejr her så skal man ikke op og køre ret meget mere end 150, før man er ved at blive rykket af den ( når der ikk rigtigt er noget forsærm på) eller det måske en røver?


  • #4   16. apr 2010 Der er stor forskel på dem. Den ene er en anstændig mellemklasse hverdagspendling maskine i en finish man kan forvente fra den side af.
    Den anden en gammeldags wannabee maskine, der ihærdigt prøver at skjule sit indre.

    Men du skal prøve begge for at mærke hvad du bedst kan lide.


  • #5   16. apr 2010 Hej

    Jeg er igang med min 3 sæson, på min 650 f' er... den er også til sjov, går sku næsten 100 i første, 14000 omdrejninger he he...

    Den fungere godt med en bag på også..

    MEN UD OG PRØV DEN !

    Hilsen Henrik


Kommentér på:
Suzuki gsx 650 F?

Annonce