{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

Yamaha XT 600 Og andre "høje" cykler. {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen..

Er igang med MC kørekort (stort) hvor vi køre på Kawasaki ER-5. Det sker at jeg får krampe i benet når jeg kører på dem, og min kørerlærer sagde at det var fordi jeg for høj, (jeg er 190 med lange ben) til dem. Og han anbefalede mig så en yamaha xt 600, som slet ikke er en type cykel jeg først havde tænkt på, men faktisk syntes er sygt fed...

Derfor vil jeg meget gerne hører alle jeres erfaringer og meninger om den cykel?

Før dette var min første priotet en Kawasaki GPZ 500, Hvordan er den? og er den god til høje personer?

Takker på forhånd.

Ps. Har i andre bud på en god begynder cykel så kom endelig med dem smiley Budget Max 35.000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha XT 600 Og andre "høje" cykler.
  • #1   18. apr 2010 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=72510

Havde jeg haft pengene til cykel nummer 2 havde jeg købt denne. Den er über nice synes og det må da være sådan noget du kunne være klar på også?
    Desuden er det med krampe i benene også en vanesag. Jeg er 188 og min krop værker også en del i starten af sæssonen. Dog ikke krampe, men det er tydeligt den lige skal vænne sig til mc igen

• #2   18. apr 2010 Hey....

Har en xtz og en xt 600, jeg er 182 cm, og sidder faktisk rigtig godt på begge. Kunne måske godt lige bruge en cm eller 2 mere engang i mellem, men det går. Jeg er skide glad for begge.

XT og XTZ motoren er begge gennem testede igennem mange år, og er meget stabile, og nærmest umulige at "ødelægge". Priserne på dem er også rimelige !

tjek evt fotoalbum fra i dag

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13825

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    sep 2007

MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #3   18. apr 2010 Hej

Jeg kører selv aprilia pegaso 650 IE fra 2001.
    Er selv 193cm og den sidder jeg ganske behageligt på, rigtig god benvinkel for os med lange ben smiley

Sådan en burde du kunne få for dit budget.

• #4   18. apr 2010 ER5 er bedre til høje personer end GPZ500
    Men Honda NX650 Dominator, Honda SLR650, Honda XLV600 Trans Alp, Suzuki XF650 Freewing, Aprilia Pegaso 650 er alle også et kig værd sammen med XT600. Eneste af de nævnte der skiller dig ud, er Trans Alp, der er med V2 motor, hvor de andre er 1-cylindret.

• #5   18. apr 2010 Tusind tak for alle de super gode svar. smiley
    Det er også nogle fede cykler i referer til, så tror at jeg bliver nødt til at komme ud og prøve lidt af hvert smiley

Søren A, Haha ser ud som en super fed tur i har haft, Det er nogle rigtigt gode billeder smiley

• #6   18. apr 2010 Jeg har også enormt lange ben, og det er altså også et spørgsmål om tilvænning. Når du kører på skolecyklen er du uvant med situatione, og sidder nok og spænder lidt mere, end du vil køre hvis du kører "frit". Men skal det være rigtig langbenet så er offroadere, f.eks. KTM sagen

• #7   18. apr 2010 Du skal da bare have min XJ 900 Den er også høj .. Jeg er selv 1,97

• #8   18. apr 2010 HEY...

Enig i det meste, men en Trans Alp er sguette høj.
    Den er den til dato laveste rejseenduro jeg har prøvet.
    Fin maskine, men jeg som er bredere end jeg er høj blev ganske træt af den korte afstand mellem sæde og fodhviler.

Kommentér på:
Yamaha XT 600 Og andre "høje" cykler.

Annonce