Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal ha synet min laser udstødning
  • #3   20. apr 2010 Husk også at være sikker på den er E-mærket. Ellers kan den ikke synes selvom du sætter db-killer i.

• #4   20. apr 2010 Jeg fik synet med min ved Applus i Gentofte med en laser potte uden db-killer. Den gik fint igennem. Havde forhørt mig herinde først og fået at vide at de ikke tog det så tungt der.. Kan selvfølgelig ikke garantere noget, men det er da en mulighed?

• #5   20. apr 2010 Jeg fik også synet min med deep tone laser potter uden dp prop, syns manden sagde at i hans potter var der mere lyd i end dem jeg havde på he he ( og mine var ikke til den stille side )

• #6   20. apr 2010 Jeg har sgu aldrig hørt om at man skal syne en udstødning...

• #7   20. apr 2010 fik at vide jeg skulle komme tilbage med en E-mærket potte. Havde akrapovic på, og den var åbenbart ikke godkendt med E-mærke/ nr. Så det var en ommer....!

• #8   20. apr 2010 dette var ved Applus bilsyn i Randers. Så tag ikke derhen smiley

• #10   22. apr 2010 gå uden aplus i køge også.
    De er fucking konger på deres slot og lever i fortiden hvor de var sbi.

Hvis ik man kysser røv får man nul synet.
    Problemmet er at de allerede har dumpet min cykel pga for høj DB.
    Så det nok tvivlsomt det hjælper at gå andre steder hen.

Har hørt der er en mc skråt handler i rødvig eller havd det hedder syd for køge. Der kan jeg nok købe noget snot at sætte på midlertidigt.

Kommentér på:
skal ha synet min laser udstødning

Annonce