{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gear og lir?
  • #1   23. apr 2010 ved ikke hvem det er de omtaler der... men det er ikke godt og ikke troværdigt

  • #2   23. apr 2010 Så udsendelsen her til aften...Gear og Lir...hvor de havde meget om MCs....godt indslag mht Nimbus...men at de så havde Thomas Hartmann indover i Bella....fint nok han har viden om MCs..men det var extremt overfaldisk, og handlede om en opdateret Hayabusa-færge, og en Ducati 1098r til 350k u/afg....

  • #3   23. apr 2010 Ham mick er da også til at brække sig over.... så engang et program med ham, hvor han testede en gallardo . det eneste han kun sige 100 gange var !! og den lyd ja prøv og hør den lyd, ja så er der lige lyden...

    1eg hader hans programmer , og det er da mindst lige så dårligt når han lejer mcist..


  • #4   23. apr 2010 leger mcist... lol

  • #5   23. apr 2010 Synes nu heller ikke Tommy Rønn siger meget negativt om Brigdestone, når de bliver fløjet til Spanien og Scotland....

  • #6   24. apr 2010 Det er da fint nok at have et standpunkt men de er sgu da lige så useriøst at klappe sin egen ryg så offentligt.... og kalde andre menneskers form for "luder journalistik" er da bare så lavt at jeg ikke gad at være på deres side et sekund til...!

  • #7   24. apr 2010 Alle aviser lever vel av reklamer!

    Kan det være det seneste gir og lir da de åbenbart var motorcykle i? Var der noget honda?


  • Lars G
    Lars G Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 118
    #8   24. apr 2010 Jeg tror sgu osse det er Mick Paphoved fra DK4.
    Brian Assens: Er det ikke netop det sådan et program som "Gear og Lir" skal gøre. At få os til at drømme.
    Bladet "Bilmagasinet" gør vel det samme når de tester Bugatti Veyron og den slags. Men hvis du ikke gider den slags kan du jo abbonnere på FDM. Så får du helt automatisk deres sindssyge spændende blad "Motor". Det må da lige være noget for dig


  • #9   24. apr 2010 nis, jeg synes da ikke tommy udelukkende snakker positivt om bridgestone

    nærmere så får man faktisk ærligt svar hvis man spørger manden.

    men dette foregår MANGE steder, det jo IKKE UDELUKKENDE i mc verdenen hvor journalister forsøger at få importører og forretninger til at dele lidt penge ud til drift af de mindre tv stationer, man kan så diskutere om man får UPARTISK omtale fra journalisten, de beskytter jo altid sine kilder


Kommentér på:
Gear og lir?

Annonce