Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki VS700 intruder... GO' ???
  • #1   25. apr 2010 Jeg havde en i 2 år og den kørte rigtig fint og uden problemer. Det er en meget stabil cykel efter min mening.

• #2   25. apr 2010 der er en fin en her, den er på dba.dk og gul og gratis også til salg med kontaktoplysninger til sælger, der koster den 40.000 kr. og kan måske fåes med et lille afslag.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=72890

• #3   25. apr 2010 fin cykel synes jeg, har prøvet en et par gange smiley

lige et tillægs spørgsmål (håber det er ok med Carsten D)

en 1400 version fra 88, er der noget man skal være efter der eller er den ligeså god og stabil en maskine som 700/750 intruder? smiley

• #4   25. apr 2010 køb min og vær sikker på at ha ccm nok fra start ;o)

• #5   25. apr 2010 1400 er en god maskine rent mekanisk. Den er finishmæssigt langt ringere end den mindre VS-er.

Lige et ord om alle VS modellerne. De er fine pigecykler i og med at de er lave, men man skal lige lære deres styring at kende - især hvis man kommer fra sådan noget som en VFR 400.
    En anden konsekvens af styringsgeometrien er, at man faktisk "løfter på cyklens forende, når man retter styret op. Det betyder, at man skal arbejden med styringen ved lave hastigheder - eller manøvrering ved bakning og parkering - og så kører man med sin vægt og gasrullen, når den kommer lidt op i fart.

De er alle mekanisk gode.

Kommentér på:
Suzuki VS700 intruder... GO' ???

Annonce