{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Wheelieglade MCister fra Aalborg? {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare lige fortælle at vi er ved at lave et lille samlested for de wheelieglade fra Aalborg og omegn.

Vi mødes på www.igaragen.dk og planlægger vores små legeture. Jeg vil ikke helt kalde det en klub men hvis interessen er stor nok er der jo muligheder.

Iøvrigt var jeg ude på min første tur i dag efter at samlet Hondaen færdig i dag oss. Det er SÅ fedt at komme ud og køre igen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wheelieglade MCister fra Aalborg?
  • #1   3. apr 2006 hehe... Det lyder sjøw. Selv om jeg ikke er wheeliekongen :o)

  • #2   3. apr 2006 Per: Hehe nej jeg har ikke monteret Wheelie Controleren. Jeg er ALT for øm over min Hornet til at lege for meget på den.

    Anders S: Der er heller ingen af oss der er gode til det endnu. Men vi synes det er sejt og ville ønske vi var Wheeliekonger. Når jeg skriver vi er det selvfølgelig dem jeg kører med.


  • #3   3. apr 2006 AAARGH!!!

    HVAD er en wheelie controller?

    Jeg MÅ vide det!!!


  • #4   3. apr 2006 Røssi: Det er et apperat der sørger for at du ikke ryger bagover. Når du når langt op afbryder den tændingen. Den kobles til din støttebenskontakt.

  • #5   3. apr 2006 No shit!
    Ville det virke på min XT'er?


  • #6   3. apr 2006 Røssi: Ja det er jeg da helt sikker på smiley

    Jeg har ikke selv prøvet den i auktion endnu da jeg mangler en legeged at montere den på.


  • #7   3. apr 2006 er der nogle der har et link til hvor de sælges, og evt. kender nogle som har en monteret? har lige et par? mere.

  • #8   3. apr 2006 Jeg har intet kunne finde da jeg søgte info inden jeg købte Per E's smiley

    Hvis nogen har en legeged i Aalborg området ligger jeg W.C til smiley


  • #9   3. apr 2006 Per--> når ellers hjulet er kommet en smule højt op, og den der dims slår til... Hvad sker der så? cutter den tændingen hårdt, så hjulet "hamre" i jorden og pakningerne i forgaflen smutter eller hvad? har du selv prøvet den?

  • #10   3. apr 2006 på min gsxr 750 srad, er der en "tip over switch". sådan en lille pendul agtig kontakt, der cutter strømmen til motoren, hvis mc'en vælter.
    Er det sådan en dims, blot koblet til en del af tændingen, og så vendt så den sidder på lang af mc'en.


  • #11   3. apr 2006
    wheelies for begyndre.. (o;


    Før du overvejer om det nu er fornuftigt at begynde at lære at lave wheelies, så overvej det slid du pådrager din kobling, dine forfælgler og din kæde, hvis du da ikke smadre cyklen hen af vejen. Så lån en andens cykel at lære det på smiley

    At lave wheelies på en kraftig cykel kan være simpelt nok, destro mindre kraft, destro sværer bliver det.

    (Kraftig cykel) I første gear, øg gassen, først mildt, så aggressivt, hvis din cykel er kraftig rejser cyklen sig af sig selv.
    (De fleste cykler) Åben gassen, sluk for den, og åben gassen hurtigt igen, hvis den mangler et skup så hiv i styret samtidig.
    (Sløv cykel) Brug af kobling, i første gear, tag koblingen, giv den nogle omdrejninger, slip koblingen. PAS PÅ! Start med lave omdrejninger og prøv dig frem opad i omdrejningerne så du ikke vipper hele vejen rundt.

    Bagbremsen - Vend dig til at bruge bagbremsen fra starten af, brug den til at få forhjulet ned igen. Du bliver glad for at have den på rygraden den dag cyklen kommer over ballance punktet.

    HUSK: Vær først 100% venner med din bagbremse før du leger med at holde cyklen i ballance ved wheelies.

    OBS: Slipper du gassen hurtigt mens du laver en wheelie, kommer du HURTIGT ned!

    Hold forhjulet lige når du skal ned fra din wheelie smiley

    Gode grunde til hvorfor du skal lære at lave wheelies

    Sex. Des større en wheelie des flere tøser score du.
    Penge. Ved at køre på kun et hjul halvere du dine dækudgifter.
    Berømmelse. Du får den fulde opmærksomhed fra små børn, tøser og wannabies
    Tilfredsstillelse. Tilfredsstillelsen ved at lave en wheelie forbi en kø biler og se dem blinke og kaste håndtegn i sidespejlet.
    Ego. Alle vil syntes du er for sej.
    Sex. Hvis du er for grim til at score på wheelies kan du trøste dig med at det er bedre end sex.


    God fornøjelse
    Koma


  • #12   3. apr 2006 (link fjernet) er vist i går men passer godt til indlæget smiley

Kommentér på:
Wheelieglade MCister fra Aalborg?

Annonce