{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.883 visninger | Oprettet:

Hjælp til støvler!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg sidder her i lettere nedtrykt sindstilstand og beder om jeres hjælp. :oS Jeg har siden sidste sæson gået og kigget efter nye mc-støvler - sportsstøvler til at gå udenover læderbukser - og det har vist sig at være lidt af en udfordring! Problemet er at finde et par støvler i str. 38/39, som er så brede i skaftet, at de kan rumme BÅDE mine lægge og mine mc-bukser.

Men men men så her i den sene vinter fandt jeg dem endelig! Wooohooo! Modellen hedder Dainese Torque og de har dobbelte "slisker" med velcro, så der er rig mulighed for justering. I dag skulle så være dagen, hvor de nye støvler skulle indkøbes...men ak og ve... Jeg kører forbi Frankies i Randers, hvor jeg oprindeligt har set støvlerne - og her går det skrækkelige op for mig: De fåes kun fra str. 40 og opefter...og de er ALT for store til mig...hulk...snøft...

Så nu er jeg på bar bund igen... Jeg har trævlet alle de nordjyske (og et par midtjyske) forhandlere igennem uden at finde nogle som passer. :o( Og så er det jeg tænker: Jeg kan da ikke være den eneste, som har haft dette problem?? Jeg har muskuløse/tykke lægge, ja...men de er altså ikke overdrevne... Er det mine bukser som "fylder mere end normalt"? Eller er det bare kombinationen, som er dårlig?

Hvis andre har forslag til støvler, samme problem eller blot har lyst til at ynke mig lidt....så skriiiv!! Min humør trænger til en kickstart!! :o(

Håber nogen kan hjælpe!

Dbh. Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til støvler!!
Kommentér på:
Hjælp til støvler!!

Annonce