{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Super service hos Sölleracing {{forumTopicSubject}}

Var i Ystad mandag den 26. med min gpz og havde en aftale om og hente den igen om fredagen. Han ringer så torsdag formiddag og fortæller at nu er den færdig og at den kører godt igen. Henter den fredag hvor jeg så også får en snak med ham om div. andre ting om mc. Fin fyr der virkelig virker som om han ved hvad han snakker om. Får mc´en op på traileren, som jeg i øvrit fik lov og ha stående der hele ugen, og så hjem til øen igen. Kom dårligt af båden inden jeg skulle ud og prøve cyklen. Og gal den kører godt nu. Står pænt i tomgang, både kold og varm. Kører jævnt uden og rykke når man kører. Og er blevet en del kvikkere på gassen. Så kan bestemt kun anbefale ham. Og prisen er bestemt heller ikke dårlig syntes jeg. Fik skildt kaburatorene ad hvor han har renset og justeret dem ind og lavet lidt om på vacumslangerne så de kom til og trække vacum fra en kaburator istedet for fra 2 som den gjorde før. Og så har han skiftet tændrør og ellers kørt den ind og prøve kørt den. Og det gav 2000 svenske kr for.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super service hos Sölleracing
Kommentér på:
Super service hos Sölleracing

Annonce