2.136 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

ATV - Tøj/hjelm? ATV - Tøj/hjelm?

Hey.

Står og skal have en ATV på plader, og skal have købt en hjelm samt noget tøj dertil.

Men, er der nogle "Regler" for hva man bruger på en atv?

Her tænker jeg feks på hjelm, skal det være en cross hjelm, eller bare en "normal" hjelm?

Altså ved godt der ikke er regler, men hva gør folk med en atv?

Samt, nogle der kender et sted de sælger et fedt sæt tøj, evt med lidt orange i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ATV - Tøj/hjelm?
  • #1   1. maj 2010 Jeg ville gå efter en almindelig hjelm, hellere komfort en show

• #2   1. maj 2010 hellere komfort end show

• #3   1. maj 2010 Ja, synes os de passer bedst til en atv.

Nu jeg helt ny på området, sidst jeg havde brug for en hjelm var da jeg havde knallert, og det var jo bare den billigste man kunne finde.

Så hvilke kvalitets mærker skal man kigge efter?

• #4   1. maj 2010 Nu har jeg desværre ikke meget erfaring med forskellige hjelme. Jeg kører selv med en Schubert S1, det er en mega lægger hjelm den er meget støjsvag.
    Men tag ned til den lokale MC-forhandler og prøv nogen forskellige, fordi det vigtigste er at den sidder godt på dit hovede.

• #5   1. maj 2010 Jeg har selv en atv på plader og jeg køre ALTID med "Normal" hjelm. Det er simpelhen for dumt at køre uden det korekte beskyttelse.
    Det lædertøj som jeg har syntes jeg ik passer i farverne til min atv så skal ud og købe et nyt sæt idag.
    Jeg syntes selv at det ser lidt federe ud når farverne passer selvom det ikke har den store betydning.

Men mit råd til dig ville være at finde en læderdragt (2 delt) og en ordenlig hjelm.Som der bliver skrevet så tag ud til din mc pusher og se hvad han har af beskyttelse.

Thansen har Søndagsåben den 2 maj med 30% rabat på alle mc jakker og bukser fra Leoshi. (Bare en lille info)

• #6   1. maj 2010 Ville også helt klart vælge en normal hjelm, så man kan trække visiret ned engang i mellem!! smiley

Kører selv med scorpion exo 1000, hvilket jeg har haft god erfaring med, med hensyn til komfort, vindstøj i forhold til pris.

se evt. www.route55.dk
    link:
    (link fjernet)

Kommentér på:
ATV - Tøj/hjelm?

Annonce