1.520 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GS 500E Stjålet {{forumTopicSubject}}
hej alle på forummet
jeg har været så uheldig at få stjålet min mc her i weekenden fra Hvidovre butikstov der er billeder af den på min profil så meget gerne den kom hjem igen da jeg savner den.
Hilsen Michael
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
men det er Stjålet mellem 30 april og 2 maj
og nu er den også blevet oprettet med billeder
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Håber sgu du ser den igen.
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
MEN bor lige ved siden af, skal holde udkig, nummerpladen er nu skrevet på min hånd!!!!!! (og en label på min MC, lad os høre, hvis den findes!!
HÅBER du får den tilbage!!
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
mener jeg
mvh
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
her er mc'en i billeder
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
Har han fundet den...
mvh
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
det vqar her i hvidovre, ved byvej/eteller andet
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
godt du fandt den, fjerner lige mit indlæg med tlf. nummer
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
maj 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 5
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.334
ja så var der en forklaring...
og god still du lagde for dagen . .
mvh
Michael H
godt du har fået den igen
mvh
Suzuki GS 500E Stjålet