{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Skift af kæde og dæk {{forumTopicSubject}}

Jeg står og skal have skiftet mit kædekit og fordæk..
Men hvor og hvordan får jeg det gjort billigst?
Er det let nok at skifte kædekittet selv og hvor skal jeg købe sættet?
Fordæk må jeg vel hellere få proff. til, da det skal afbalanceres!?
Nu jeg er igang, vil jeg også gerne have et lille service tjek for at være sikker på alt er som det skal være, den er jo ikke helt ny mere og det er ikke sikkert jeg kan høre/se alle fejl (endnu)..
Nu hvor vi ikke har speedshoppen i Kolding mere, hvor er de så billige og gode i nærheden?? (minimotor er pænt dyre henhold til hvad speedshoppen tog for rep og service..)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af kæde og dæk
  • #1   5. apr 2006 Hej Kent... Har du tænkt på hvorfor Speedshoppen ikke er der mere.....?... Nok fordi at de var for billige, og det ikke kunne køre rundt. De er som ikke dyrere ved Mini-motor end andre steder. Jeg har kun godt at sige om dem, og har altid fået en go behandling.
    Mv.
    Ronni G.


  • #2   5. apr 2006 Hej Kent
    Hvis du vil lave noget selv, kunne du jo bestille en nyt sæt dæk i Tyskland eksempelvis http://www.reifenversand.com/ - derefter pille forhjulet af og tage det under armen hent til mc-værksted

    Ang kædekit, kan du jo også bestille det billigt i Tyskland, selv skifte tandhjulene (ikke svært, bare spænd med momentnøgle). Mht selv at lukke/nitte kæden ville jeg nok søge hjælp fra én med lidt erfaring. Det er SKIDT hvis den springer under kørsel!

    Stud


  • #3   5. apr 2006 hvis du vil have den molestreret så kører du op til hleng.it i Kolding, hvis du vil have den lavet ordentlig så kører du til Minimotor, her har jeg altid fået den bedste pris og service inklusiv kaffe

  • #4   5. apr 2006 Ronni G: Ja mini-motor er flinke og rare, men glemmer aldrig engang min ekskæreste skulle købe tøj, de ville bestille hjem. hun ventede over 6 måneder på dem. så fik hun brev hvor der stod at hun kunne hente tøjet for ca. '1600' kr eller ca. '400' kr for at have "brændt" dem af.
    Kim S: Mange tak, du har vel ikke adressen?


  • #5   5. apr 2006 ´Kim: Fair nok, det anede jeg ikke. Havde bare hørt hun var lukket helt.

    Kent: Hvis der går 6 mdr. Vil man så ikke lige kigge forbi, og høre hvad der sker. Og hvis de har sendt et sådan brev, tyder det da på. At de har haft tøjet til at ligge, og derfor skriver at enten må i hente det. eller betale for at det er bestilt ekstra hjem. Jeg ved med mig selv, at jeg ikke bare ville sætte med hænderne i skødet og bare vente. Det er jo en travl butik, til tider. Så det kan vel også smutte for dem.
    Mvh.
    Ronni G.


  • #6   5. apr 2006 Giver dig ret Ronni, men når en butik lover og ringe når den er hjemme er det unfair og sende en regning ud på ingenting..
    Personligt havde jeg aldrig betalt..
    Minimotor har sikkert nok deres på det rene, men sætter dem i dårligt lys hos mig ang. kundeservice..


  • #8   6. apr 2006 Hej Helle.
    Det er ikke min sag, som sagt min ekskærestes..
    Behøver ingen forklaring, siger ikke i er 100% skyldige.
    Men har bare gjort mig lidt urolig..


  • #9   6. apr 2006 Hej Kent...
    Det virker lidt på mig, som om du ikke ved om Mini-motor. Har prøvet at kontakte din eks, flere gange uden held.
    Det er vel ligesom det, det drejer sig om lidt om her.
    Det er vel egentlig ikke helt fair, at du sidder og siger at det gør dig uroligt. Hvis de nu har prøvet at fange din eks., men det ikke har kunnet lade sig gøre.
    Det kunne jo være din eks. havde fået kolde fødder, ang. købet af det tøj. Siden hun ikke henvender sig, selvom der er gået et halvt år. Så står de måske med det tøj, og brænder inde med det.
    Mvh.
    Ronni G.

    Lad det nu blive sommer, for pokker da...


  • #11   6. apr 2006 Det lyder sq godt, bare man er til og snakke med så plejer det jo og gå...
    smiley


Kommentér på:
Skift af kæde og dæk

Annonce