4.562 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Honda Dax Honda Dax
Hej
Jeg er smadder forselsket i de gamle Dax'ere, og kunne egentlig godt se det sjove i sådan en som en bette B-cykel. Jeg kan se der er nogle her på forumet der har erfaringer med dem:
- Hvad skal man være obs på ved køb?
- Er de lige så sjove som de ser ud?
- Er der alternative cykler med lign. udtryk?
Smid gerne en kommentar, hvis der er noget jeg skal vide ...
Anna
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 25 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 967
Jeg kommer meget hurtiger rundt i byen end jeg kan i bil... har en ven som har en netshop http://www.daxshoppen.dk/ . han har alt til honda dax. monkey. ape. gorilla.. Kig engang..
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 47
Martin: Hvad giver du i forsikring mm. for sådan en maskine. Ved godt det aldrig er den helt samme pris man betaler, men bare for at få et prej om hvor den ligger
Cheers
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 346
Bøsningerne i stellet hvor bagsvingeren er lejret kan godt slides ovale.
Og ellers sørg for at få en der er så original som muligt, med de gamle originale chrom skærme.
jan 2009
Følgere: 6 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 444
Hold kæft den gir' smil for pengene. Det er som at sidde på en rulleskøjte,, bare med over 100 km/t.
Tja! Så kan man folde styret sammen og proppe den ind i bilen.
Ulempen er en meget lille tank hvor den kun kan trække ca. 2 liter ud.
Men så kan man slappe af i lattermusklerne...
De nye har 5 liters tank (mener jeg)
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
og den er BARE sjov, det er nok noget af det mest charmerende jeg nogensinde har kørt på.. 4. takter 50ccm, det er sgu for fedt, med 3 gear og en "sjov" gearkasse bliver det ikke meget bedre..
den fejler ikk meget sådan en.. men sørg for at købe en ORIGINAL, der er mange kopier, og det kan være svært at se hvilke er org og hvilke er kopier..
aug 2006
Vil sige Sky Team er faktisk helt oki lavet,,,
Man kan få et hav af forskellige motor til dem lige fra 50 ccm til 190 ccm...og et hav af costum dele,,, lidt sjovt....
Man får rigtig mange smil når man kommer kørende,,, spicelt når man overhæler bilerne... : )
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 475
He he... Det lyder fedt at i har været så glade for dem
/Anna
aug 2006
Sky Team tror jeg er lige så god som hondas kvalitet,,
De har meget bedre bremser og motoren er en nyer teknik end den gamle honda motor..
Har virkelig mishandlet min og den køre super godt alligevel,, ingen mislyde alt virker som det skal, jeg har haft den i 1½ år...
Men hold dig væk fra andre mærker,,,,,
Ring til Palle, han kan forklare dig alt om det...., muligvis har han nok en orginal brugt du kan købe,, http://www.daxshoppen.dk/
Honda Dax