1.624 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Suzuki LS 650 Savage Suzuki LS 650 Savage

Hej MCG.

Min far går og kigger på motorcykel, og han er faldet over en Suzuki LS 650 Savage. Ved godt at det ikke er nogen raket, men han skal også bare bruge den til at nulre på om søndagen.

Er der nogle der har erfaringer med dem og evt nogle +/- ?

Mvh Ronni.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki LS 650 Savage
  • #1   6. maj 2010 spørg knud vestegnen.
    det er efter sigende en fin maskine. den drypper som regel lidt fra top pakningen et sted. det er en lille design fejl som ikke gør andet end at det sviner lidt. den har rem træk, det er fedt. men når det er sagt så hører den ikke til på motorvej og kan altså også kørers på lille kort. jeg havde valgt noget større/stærkere.

• #2   6. maj 2010 Det er jo en half harley:)

• #3   6. maj 2010 Ja det er ikke nogen racer, det vil det jo aldrig blive. Men det er heller ikke det han søger. Han har også kigget på en Yamaha 700 Maxim. Den syntes jeg måske er et bedre alternativ.

• #4   7. maj 2010 Du skal ikke hoppe på en maxim. Den er ved at være ret problematisk at få stumper til.

Du skal have din far ud og prøve en savage, det er en kanonfin maskine, jeg er lige hoppet af datterens efter 30 km morgentur.

Savagen skal han prøve, fordi det enten er noget man finder lidt for langsomt eller også falder man med et brag for dens charme- jeg griner fra øre til øre, hver gang jeg har kørt på den.

Som Jonas siger - den har en lille teknisk konstruktions fejl, som kun har kosmetisk betydning. Den kan repareres, men kommer som regel igen efter 5-10000 km.

Der er en lille ændring, jeg vil anbefale. Skift det originale gedebukkestyr ud med et par lodrette risers og sæt et lige styr på. Så styrer det lige pludselig fremragende. Det medfødte gedebukkestyr får den til at føles lidt som en mellemting mellem en trillebør og en pølsevogn.

Umiddelbart er det et rigtig godt valg til farmand.

• #5   7. maj 2010 Der er masse af andre muligheder i denne stil:

Kaeasaki VN500, VN 700/750/800
    Intruder VS 400/800
    Virago 535/750/700
    Honda Shadow VT650, eller 700/750

og der er sikkert flere - Shadow 650 og Kawasakierne har kæde - de andre kardan. Det betyder en del i vedligeholdelse og svineri

• #6   7. maj 2010 vn 900 har rem træk. og der er altså ikke noget der hedder en 650 shadow knud : )

• #7   7. maj 2010 Nå Nej - så VT 600 Jonas - jeg troede ellers, at du ville blive glad:-)

• #8   12. maj 2010 ja 50 gratis ekstra ccm siger man i hvert fald ikke naj tak til : )

Kommentér på:
Suzuki LS 650 Savage

Annonce