7. dec 2005 Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
Mynetmoto (Dæk hvis man har GOD tid ) Mynetmoto (Dæk hvis man har GOD tid )
En lille bøvs herfra til advarsel om dette firma .
Jeg bestilte små 10 sæt dæk derfra 25/3 2010 .
Efter ca 2 uger kom GLS så mens jeg var hjemme og glad blev jeg jo MEN . De havde 3 sæk med . Et sæt og et løst !!. Og de havde ikke mere til mig .
Ind og skrive til mynet og rykke !!.
Svaret var at de havde måtte plukke fra flere af deres lagre og jeg ville få igen inden for en dag eller to .
Efter en uge var der stadig ikke noget nyt på trods af flere rykkere fra mig .
Jeg blev så nødt til at låne mig til dæk for jeg skulle på bane i tjekkiet og kører skulle jeg jo !!.
Da jeg kom hjem derfra var der stadig ikke kommet dæk, og jeg rykker igen . Jeg får så en historie fra de varme lande om fejl i ordre men at de ville med det samme rette deres fejl .
Der går så 9 dage så kommer der igen dæk .denne gang 1 sæt ! .
Jeg skriver igen ,og igen har de måtte tage fra flere lagre og jeg får igen om kort tid . Der går så en uge og denne gang kommer de sidste på NÆR et dæk . Dette er endnu uvist om det er fragmanden eller Mynet der har klokket i den . men jeg kan sige så meget at der ikke er den store respons fra mynet længere .
Sidste gang jeg handler der . Jeg tror nok !!!!!.
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
Det er sku skattefars hævn fordi du ikke smider penge i fælleskassen men handler udenlands.
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
Den slutter så også LIGE der . Back to basic !!! .
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.248
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 224
Hvis du vil støtte landet så gøres det bedst ved at købe dansk - ikke ved købe udenlandske ting ved en dansk forhandler.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
altid godt at kunne dele erfaringer - godt som dårlige
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
Genkender du den her
Ja - mener at Ålborg gør det. Men jeg sender ALT mit til USA eller Tyskland
selvmål
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
MCDækonline eller Busters - der går det sgu tjept og der er super service når de klokker i det, for det gør de lige som alle andre en gang imellem.
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 602
Off-topic:
Det er altid rart med advarsler omkring dårlig service, men nu har der været så meget snak om alle de regler herinde på galleriet, og jeg kan sku ikke finde ud af det længere.. Man må ikke omtale danske forhandlere/mekanikere/butikker osv. i en negativ tone og sætte navn på.. Men udenlandske butikker må man godt omtale negativt?? Kan nogen forklare reglerne omkring det så? Og hvad er forskellen på det? Hvis der skal sættes mundkurv på eller i vil have stoppet usand snak, hvor kun den ene part af sagen kan udtale sig, så gør det da ordentlig... Der er en anden tråd oppe lige nu hvor admin forbyder brugeren om at fortælle hvem forhandleren er, men i denne tråd er det så ikke noget problem?
Nu holder admins jo på at reglerne skal overholdes til punkt og prikke ifht. udhængning af forhandlere men ikke når det gælder "andre" en vores egne butikker er det åbenbart ikke noget problem? Syntes bare det er lidt hyklerisk...
Mvh. Mathias
Undskyld for off-topic i din tråd Præsi.
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 602
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 121 MC-er: 4 Emner: 229 Svar: 2.708
Det er vel qua det faktum at DK forhandlere reklamere på MCG, og får de dårlig omtale, kan de trække deres sponsorater. Det er irrelevant for udenlandske ditto.
Ingen problemer her med Mynetmoto, det har dog være lidt bøvl med GLS, men alt har løst sig. Handler der helt sikkert igen, også qua den lave fragtrate.
Mynetmoto (Dæk hvis man har GOD tid )