1.038 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Motor skift Yamaha r6 årg 2000 Motor skift Yamaha r6 årg 2000

Hej alle

Jeg står og skal ud og anskaffe mig en yamaha r6
sælgeren siger at der er blevet skiftet motor på den for ca 1½ års tid siden men han har ikke papirer på motoren. Har det nogen betydning for mig når jeg skal syne den eller have den indregistreret?

Håber på et hurtigt svar for skal ud og se på den idag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor skift Yamaha r6 årg 2000
  • #1   11. maj 2010 Det burde det ikke. Hvis det bare er den samme strl motor. eller en motor der max har (tror jeg) 20 % flere HK.
    Sælger bør have papir på den nye motor, på hvor langt den har gået på det tidspunkt den blev lagt i.

• #2   11. maj 2010 Hvis det er fra en anden R6 er der ingen problemer.... men men hvis han ingen papire har på den motor, kan den jo komme alle steder fra, også fra en cykel der er blevet hugget op på ikke sælig ærlig vis.
    Det er op til dig selv om du vil stole på ham, jeg har brændt mine naller ( ikke lige på det ) men med så meget andet, så jeg stoler ikke rigtigt på andre hvad sådan noget angår, så jeg var smuttet he he men det er nok bare mig......

• #3   11. maj 2010 Jeg vil holde på at sælger bør have nogle papir på den anden motor. Ellers vil jeg få tjekket nr på den nye motor så du ved at den ikke er kommet på da den stadig var varm.
    Ikke fordi at jeg siger at den er det, men det kunne tænkes at den var, som Kim S også indikere.

Kommentér på:
Motor skift Yamaha r6 årg 2000

Annonce