Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsx 1400
  • #1   14. maj 2010 hey
    min far har sådan den har et lækkert bundtræk men den er træls at køre i sving med

• #2   14. maj 2010 hej ja hvis man køre standard 190 bagdæk men smæk 180 det hjælper gevaldigt i svingene + - det eneste jeg har fundet af minus er de bagerste støddæmpere de bliver defekt så man ikke kan justere fjederforspænding

• #3   14. maj 2010 Meget let kørt på trods af vægten, bagdæmperne skal strammes godt op så er den fin i sving selv man presser den (det tager 2 min uden brug af værktøj), der er meget vind ved høj fart, men det hjælper jo lidt på div klip i kortet smiley jeg nåede at kører ca 22000 km på min uden det mindste problem og kan godt finde på at købe sådan en igen

Basse

• #4   14. maj 2010 Den kører rigtigt godt på trods af vægten. Affjedring og bremser er rigtigt gode og man kan få god fart på i sving - frihøjden er dog ikke i sportsklassen . Og som michael C skriver, så gør et smallere bagdæk underværker for svingvilligheden.

• #5   14. maj 2010 Som Michael c skriver, så kan der være problemer med de bagerste støddæmpere, det kostede en kammi 10k at ville justere den til hårdere setting da han skulle have konen og oppakning bagpå...

• #6   14. maj 2010 Det med bagaffjedringen, har der nogensinde været en suzuki med fornuftigt bagi.. Altid skift, Wilbers er et godt produkt, og ellers öhlins, hyperpro osv.

• #7   14. maj 2010 prøv den først inden køb...højt tyngde punkt blød og affjedering .kraftig motor og bremser.meeen at gå fra din bird til 1400 !!! i just dont get it...men prøv kør dyret

• #8   14. maj 2010 TT: det må jeg hellere. er egentlig også sindsygt glad for birden. så at skulle gå fra den vil nok være som at få revet en arm af. har bare lyst til at prøve noget nyt.

• #9   14. maj 2010 jeg kan godt forstå du vil prøve noget nyt ...men jeg har kørt på en gixer 1400 flere gange den er komfortabel og ser cool ud men den er kører mæssigt klasser under birden. den er langsomt styrende og gav ikke mig tiltro til at den kunne svinge når der var brug for det. men fin muskel se mig bike der også har god komfort med 2 på ...men det har din bird jo også...prøv evt den nye cb1000 eller kawa z 1000 de er mere sportige

Kommentér på:
gsx 1400

Annonce