Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ducati Multistrada DS 1000 S - hjæælp.
  • #1   14. maj 2010 kik lige forbi her engang

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=75766

• #2   14. maj 2010 jeg ved ikke så meget om deres stabilitet rent teknisk - det er vel OK, men her for en god måned siden havde jeg den fornøjelse at blafre rundt på sådan en sjover i Taunusområdet i Tyskerland.

Det er en mega super fed cykel at køre på. Havde jeg ikke udviklet kramper efter en times tid, så havde jeg allerede købt en!!!!

Kramperne skyldes min fysiognomi ikke cyklen.

Den der overstørrelse V2 er helt eminent. Den kan fræse afted og den kan virkelig knokle nedefra.

• #4   14. maj 2010 køn er den ikke nej, men det er vel ikke altid udseendet det gør det.....

• #6   14. maj 2010 hej js
    Om nogle år er jeg er også klar til en Multistrada. Jeg kan tilslutte mig ducdrengen, mht service osv, jeg har samme erfaringer fra min egen ducati.
    Men den er jo lidt aparte, køre under 40 kmt i byen ikke rart, tørkobling på turing cykel ?, sæde = brædt og design kan diskuteres. Men ja tak

• #8   15. maj 2010 jeg har en Hypermotard 1100 DS som i grundform er den samme motor, stellet er stort set også det samme og jeg kan kun sige KØBKØBKØB det er kun designet der får mig til ike at købe den, min cykel er den bedste landevejs cykel jeg nogensinde har kørt på det eneste den mangler er noget front kåbe = Multistrada, jeg trækker den på baghjul i 3 gear uden brug af kobling det er ægte bundtræk!!!!!

• #9   15. maj 2010 ..taak.. for nogle fine linier

Den med 'looket' er jeg med på - men den skiller sig i det mindste ud fra - den samme ensartet grød mange japanske er brygget på.

Iøvrigt er den jeg kikker på udstyret med det store Ducati Performance-kit
    -- har prøvet den - og den er liiiiidt.. hakkenden når man triller - den har det bedst med lidt omdrejninger ( -formentlig en Chauffør-fejl osse )

Som sagt ligger den den største tvivl på driftsikkerhed ( er ikke den store skruemester selv ) -såå orker ikke - det skal bare trille smiley

..hører gerne mere smiley

• #11   16. maj 2010 -NarrowHead .. ;

Damn du har fået lavet den Strada 'Slick' !! --

Hvor fandt du sidespejlene??

JS

• #13   16. maj 2010 Fedt site !

..og de nye spejle er de stabile og anti-ryste-fri ?

Touring-glasset du fik på ( og som passer formentligt kanon bedre til høje personer ) - hvad ligger den på kr. ca. ??

JS

• #15   16. maj 2010 --KONGE hjælp .-. fantastisk smiley

1000 tak

• #16   21. sep 2010 SÅ er den købt og kørt og kørt og kørt ...

For pokker da - det er en køremaskine !!!

-når først den er kommet over 3000 omdr. så vræler og trækker bæstet som bare f..... og den kan æde sving som en natbrandert æder hotdogs

Kan næsten ikke vente til næste tur!!

Kommentér på:
Ducati Multistrada DS 1000 S - hjæælp.

Annonce