1.343 visninger
|
Oprettet:
mc "knitrer" {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Min gsf 650 luftkølet er begyndt at knitre når jeg kører, jeg kan self kun høre det ved hold v lyskryds osv. Desuden prutter den ved motorbremse. Jeg har læst lidt her på forummet, og det har bekræftet min minstanke om at den står magert. Har derfor tjekket mine tændrør, og de er ikke hvide, nærmest brun/sort/grå, så en mager blandingen burde ikke være problemet. Den kører fint, men hvad kan det være, det lyder næsten elektrisk?
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 41
Jens E - den buldrer og brager ikke, og det er mest ved motorbremse fra 5000 og ned. Er der et problem ved at den står lidt magert, hvis det er for meget burde den vel ikke kunne tage gassen, og tændrør være hvide?
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 499
Har faktisk også haft samme "problem" på min r1'er - det var kablerne til exupventilen jeg ikke havde fået sat på efter at have sat motoren i stellet igen...
mc "knitrer"