Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring ETU..??
  • #1   19. maj 2010 jeg har haft dem, men har ikk haft nogenskader,
    så kan ikke sige hvor gode de er. har nu gf

• #2   19. maj 2010 Jeg er ved at flytte mine forsikringer til ETU, prisen er ok, servicen lidt sløv, må håbe de er ok med hensyn til dækning

• #4   19. maj 2010 Jeg har også haft dem i et par år.

Havde sidste år en skade, hvor jeg glemte at slå støttebenet ned.
    Det beløb sig til små 25k, og der var ingen problemer overhovedet.
    Der kom nye stumper på overalt, selv på de små steder hvor man tænkte, det er godt nok en mikro ridse der sikkert kan poleres.
    5000,- i selvrisiko, det var alt hvad jeg hørte fra dem.

Som tidligere skrevet, så er de lidt sløve med servicen.
    Jeg tror der gik 3 mdr. inden jeg fik min police, men da jeg ringede og spurgte til den, gik der kun få dage så havde jeg den.

Jeg er flyttet til Topdanmark med begge cykler idag, da jeg syntes ETU blev for dyre.
    Skal idag give 2536,- kr pr. cykel ved Topdk. (ved medlemskab af Touringclub, som betyder 20% rabat)
    Hvor ETU skulle have 4000,- for FZ6'eren og 5500,- for TDM'en.

• #5   19. maj 2010 Per M (Holstebro) .
    Jeg flytter fra topdk, og kan spare lidt på begge biler, hus og indbo er stort set det samme.

Men min HD kan forsikres hos ETU som veteran, andre selskaber vil have at en HD skal være 50 år før det er en veteran, så der er en stor besparelse smiley

• #6   19. maj 2010 Palle K>>
    Ja ok, så kan jeg godt forstå at du flytter smiley

Du skal lige være opmærksom på, at hvis din cykels værdi overstiger 150.000,- så forlanger de at den er sattellit overvåget, og det skal være hos et selskab hvor der er døgn bemandet, atlså live overvågning.

Jeg havde min overvåget af Triple-Track.
    Det koster ca. 800,- om året, så det skal jo også tages med i beregningen.

Men alt ialt, så er ETU et alm. og fornuftigt forsikringsselskab.
    Jeg var ganske tilfreds, og flyttede som sagt kun for at sparre penge.
    Jeg kunne trods alt få begge cykler forsikret til samme pris hos TopDk, som ETU skulle have for den ene smiley

• #7   19. maj 2010 De er billige med deres forsikringer, til gengæld er kundeservice et ikke eksisterende ord i deres verden.

• #8   19. maj 2010 ja et udemærket forsikringsselkab, j sparede en pænt del på alle mine forsikringer ved at flytte fra alm. brand.

og ved skader er der ingen problemer.

de er lidt langsomme ned policer og kundeservice er til tider en by i rusland. men få et mobilnr, på din kontakt person, så får man altid fat i den samme, els ringer han tilbage når man har lagt en bedsked på tlf svaren.

og ja mc el andre specilet dyre ting ska der gps på, men det er sku os godt nok smiley

Kommentér på:
Forsikring ETU..??

Annonce