3.960 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Biltema udstødning flexrør Biltema udstødning flexrør

Hejsa var lige i biltema og handle lidt ind i dag..
Der stødte jeg på et flexrør på 1 meter der åbenbart skulle være beregnet til udstødning smiley
Kan se det smarte i konceptet da det jo er super let til bøjninger, men syntes nu det så noget skrøbeligt ud må jeg indrømme.

Nogle der kender til dette produkt og eventuelt ved hvad meningen halt bestemt er med det, og om det er holdbart hvis man alligevel bare vil have power wrap omkring ..

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biltema udstødning flexrør
  • #1   20. maj 2010 Nu ved jeg ikke lige hvad det er for noget, men tag et kig på min gsxr der havde jeg brugt noget flexrør til udstødning, men det var ikke pænt i ret lang tid, og det begyndte også at ruste efter et halvt års tid, men det er meget nemt at arbejde med.. Jeg har ikke flexrør mere, men ordentlig rustfri rør smiley

• #2   20. maj 2010 Nu skulle der jo wrap udenpå så man kunne jo rustbehandle det og bagefter give det power wrap..
    Er mere interreseret i om det er holdbart og kan holde formen.. altså sådan 1 rør kostede jo kun 130 kr..

• #3   20. maj 2010 Rookie - de laves jo somsagt os i rustfri der i biltema ... Så hvis du køber det i rustfri og så noget wrap burde det jo nok holde..

• #4   20. maj 2010 flexrør er noget man bruger til biler for ikke at ødelægge udstødningen når motoren bevæger sig i gummiophængene...

da motoren på op en MC er boltet fast i stellet, så er det ikke noget problem smiley

• #5   20. maj 2010 Super det bliver sgu ellers en let udstødning smiley
    så er bøjningerne jo ligesom klaret smiley

• #6   21. maj 2010 Jeg har brugt det på min mellem forrør og mellemrør, for at få potterne til at sidde hvor jeg ville have det. De holder ikke formen da de jo er flexible?? Men de fungerer fint som de skal. Og da udstødningen er spændt fast diverse steder flytter de sig ikke.

Kommentér på:
Biltema udstødning flexrør

Annonce